MR SPEED Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO So be true to your school nowJust like you would to your girl or guyBe true to your school now Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å synge om skole. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off for å nevne skole. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) Banner NAKO for her får du med Æ, Ø, Å, S, D og P: Spoiler Natt t*l lørda* *ruk*r *** å *ør* på Nattrad***n på NRK P1. S*ns d*t *r art** å *å **d s** nattl*st*n* s*n*t a* l*tt*rn*. **ns *** *ør*r på, så *r *** på **ru**t. Når d*n andr* nattl*sta *r **rd**, så slår *** a* P**n, rad***n ** alt på r****t. *** kl*r a* *** ** *år på d*, ** så på *ad*t **r å puss* t*nn*n*. *** *år *nn på s***r****t, ** åpn*r *pp lapt*p*n ** så skal *** runk* t*l **ld*r a* Lana D*l R**. *** *ruk*r å sprut* sæd*n ut***r P*-s***r**n **ns *t s*** **ld* a* Lana D*l R** **s*s. Endret 15. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi jeg vet hva som står det, så jeg gidder ikke gjette flere bokstaver Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO for her får du hele setningen, pluss litt snacks Spoiler Natt til lørdag bruker jeg å høre på Nattradioen på NRK P1. Syns det er artig å få med seg nattlistene sendt av lytterne. Mens jeg hører på, så er jeg på forumet. Når den andre nattlista er ferdig, så slår jeg av PCen, radioen og alt på rommet. Jeg kler av meg og går på do, og så på badet for å pusse tennene. Jeg går inn på soverommet, og åpner opp laptopen og så skal jeg runke til bilder av Lana Del Rey. Jeg bruker å sprute sæden utover PC-skjermen mens et sexy bilde av Lana Del Rey vises. Her er snacksen Spoiler Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi jeg visste det generelle, lyttingen på Nattradioen og det Lana-relaterte. Spoiler Hva er egentlig vitsen med å sprute på pc-skjermen? Unødvendig rengjøring og risiko for å få det nedi tastaturet e.l., spør du meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO fordi jeg må flire nå Spoiler Jeg spruter kun på PC-skjermen, og ikke på tastaturet Skjermen holder seg heldigvis ennå ren Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi uhell kan skje Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO fordi jeg aldri er uheldig Spoiler Calling Dr Love skrev (På 21.9.2019 den 3.24): Banner MR-DS han er kåt på BJORK ps kåten på hjørnet runk i vei nå få den å sprutt sæden utover pc skjærmen ha ha lykke til Husker du ikke den? Det er det som er vitsen med å sprute på PC-skjermen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner MR-OTTR TNT BAND Spoiler Spoiler Vil du bli medlem i den harde flokkenOg gi din stemme og sjel til heavyrockenUniformen er dongery og skinnBare badges er i tøy eller tinnVi gir deg en hard nattDet skal bli varmt & hardt!Dag og natt, varmt & hardtVi har vært trofaste siden 1970Alle ga seg, men vi var like heavyVi ble glemt, det kom punk og discoMen vi lo sist og best, det ble fiaskoEngland tente på nytt i '79"Teasers from Barnsley" and AC/DCDet ble moderne med langt hår og lærI gamle jeans er vi samlet i en hær Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise meg et band og en sang som er toppers Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Banne fri kommentar Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise meg 1/4 ferdig Millenium Falcon. Jeg vedder på at han har lagra bilder av LDR på pcen sin Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Banner MR-TNT-BAND der tar du feil er 3 ting tok vek som er ferdig exe det bordet i star wars 1 fra 1977 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Banner Love fordi det er episode 4 som er fra 1977 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Banner NAKO for å bruke sin favorittemoji. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 N4K0 skrev (24 minutter siden): Banner Love fordi det er episode 4 som er fra 1977 Banner NAKO Spoiler Jeg kan se deg , du virker tentKledd for rock'n roll.....Fire glass har gjort deg tentOg svekket din kontroll.....Står foran scenen varm og våtSpør om vi skal kline.....Å du gjør meg så vill og kåtMy little rock'n roll queen.....P-p-p-pirrende Irene(vil du bli min)Du danset frekt og fristende'Rottene' fikk deg svett.....Smilte lurt bak kulisseneKlokken var snart 0100.....Siste låten gikk alt for fortHarley'n i 210.....På sex sekunder var det gjortBackstage i 69.....Gitaren ga deg støt.....Trommene fikk deg bløt.....Bassen ga deg strøm.....Av stemmen ble du øm Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha TNT sitt selvtitulerte debutalbum fra 1982 som sitt favorittalbum. Favorittalbumet til NAKO? ???? Og mitt, det vet dere sikkert... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Banner Off'en for å overstige 5000 likes. ? ? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå