Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N4K0 skrev (10 minutter siden):

Banner Off fordi nei, hater det ikke, men jeg er ikke spesielt fan av å innbitt klamre seg til språket sitt med nebb og klør og kjempe for å fornorske alt av nye ord for å holde på språket.

Globalisering kommer til å fortsette å bli mer og mer vanlig og på en måte syns jeg nesten det er like greit hvis det en dag blir ett globalt språk.
Farvel språkproblemer.

Banner N4K0 for å si, det syns jeg blir trist. At flotte/uvanlige språk blir borte. Jeg vil ikke det skal skje. ? ? ?

Lenke til kommentar

Banner Sap, fordi jeg er ikke for utryddelse av språket, men jeg bryr meg ikke om fornorsking av ord vi ikke har kun for å utvide språket vårt, når det bare snakkes av 5,5 millioner mennesker, spesielt ikke når de engelske ordene de vil vi skal oversette, fungerer helt fint.

Endret av N4K0
Lenke til kommentar

Banner DenMørkeSpire for å ta feil, du postet før meg slik at jeg bannet feil person, og banner NAKO for slik ser det ut med A. Vil du ha hint til dagboka?

Spoiler

*a** *** ****a* ****** *** * **** ** *a***a***** ** *** **. **** *** ** a**** * ** *** *** *a********* ***** a* ********. **** *** ***** **, ** ** *** ** *******. *** *** a**** *a******a ** ******, ** **** *** a* ****, *a***** ** a** ** ******. *** **** a* *** ** *** ** **, ** ** ** *a*** *** * ***** *******. *** *** *** ** **********, ** ***** *** *a****** ** ** **a* *** ***** *** ****** a* *a*a *** ***. *** ****** * ****** ***** ****** **-******** **** ** **** ***** a* *a*a *** *** *****.

Endret av Off to the Races
Lenke til kommentar

Banner NAKO fordi jeg fyller inn bokstaven du nevner i hvert ord som inneholder bokstaven, slik som dette:

*a** *** ****a* ****** *** * **** ** *a***a***** ** *** **. **** *** ** a**** * ** *** *** *a********* ***** a* ********. **** *** ***** **, ** ** *** ** *******. *** *** a**** *a******a ** ******, ** **** *** a* ****, *a***** ** a** ** ******. *** **** a* *** ** *** ** **, ** ** ** *a*** *** * ***** *******. *** *** *** ** **********, ** ***** *** *a****** ** ** **a* *** ***** *** ****** a* *a*a *** ***. *** ****** * ****** ***** ****** **-******** **** ** **** ***** a* *a*a *** *** *****.

Lenke til kommentar

Banner NAKO for nå blir jeg fristet til å dobbelposte:p

Slik ser det ut etter at du tok med bokstavene T, L, R, N, U, K:

Spoiler

Natt t*l l*r*a* *ruk*r *** * **r* ** Nattra****n ** NRK **. **n* **t *r art** * ** *** *** nattl**t*n* **n*t a* l*tt*rn*. **n* *** **r*r **, ** *r *** ** **ru**t. N*r *** an*r* nattl**ta *r **r***, ** *l*r *** a* ***n, ra****n ** alt ** r****t. *** kl*r a* *** ** **r ** **, ** ** ** *a**t **r * *u*** t*nn*n*. *** **r *nn ** ****r*****, ** **n*r *** la*t***n ** ** *kal *** runk* t*l **l**r a* Lana **l R**. *** *ruk*r * **rut* ****n ut***r **-****r**n **n* *t **** **l** a* Lana **l R** *****.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...