N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi dette er ikke Hangman-tråden og jeg gidder ikke gjette på så mye. Dessuten kan du vel legge det fram som noe jeg kan gjøre istedet for noe jeg skal gjøre Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO fordi du kan gjerne gjette på den dagboka. Pugg alle ordene som skjuler seg bak asteriskene. Hint: Natt til lørdag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi pugge masse ord? Nei takk, men kan vel gjette. A Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 N4K0 skrev (10 minutter siden): Banner Off fordi nei, hater det ikke, men jeg er ikke spesielt fan av å innbitt klamre seg til språket sitt med nebb og klør og kjempe for å fornorske alt av nye ord for å holde på språket. Globalisering kommer til å fortsette å bli mer og mer vanlig og på en måte syns jeg nesten det er like greit hvis det en dag blir ett globalt språk. Farvel språkproblemer. Banner N4K0 for å si, det syns jeg blir trist. At flotte/uvanlige språk blir borte. Jeg vil ikke det skal skje. ? ? ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 N4K0 skrev (Akkurat nå): Banner Off fordi pugge masse ord? Nei takk, men kan vel gjette. A Banner NAKO fordi det kommer snart... Prøver med A. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for å glemme å banne meg. ? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) Banner Sap, fordi jeg er ikke for utryddelse av språket, men jeg bryr meg ikke om fornorsking av ord vi ikke har kun for å utvide språket vårt, når det bare snakkes av 5,5 millioner mennesker, spesielt ikke når de engelske ordene de vil vi skal oversette, fungerer helt fint. Endret 15. november 2019 av N4K0 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) Banner DenMørkeSpire for å ta feil, du postet før meg slik at jeg bannet feil person, og banner NAKO for slik ser det ut med A. Vil du ha hint til dagboka? Spoiler *a** *** ****a* ****** *** * **** ** *a***a***** ** *** **. **** *** ** a**** * ** *** *** *a********* ***** a* ********. **** *** ***** **, ** ** *** ** *******. *** *** a**** *a******a ** ******, ** **** *** a* ****, *a***** ** a** ** ******. *** **** a* *** ** *** ** **, ** ** ** *a*** *** * ***** *******. *** *** *** ** **********, ** ***** *** *a****** ** ** **a* *** ***** *** ****** a* *a*a *** ***. *** ****** * ****** ***** ****** **-******** **** ** **** ***** a* *a*a *** *** *****. Endret 15. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for å begynne med hangman her inne i banneleken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner DenMørkeSpire fordi det er ikke hangman, det er en dagbok NAKO kan gjette seg frem til, og han kan pugge ordene hvis han har lyst. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi, hvis jeg skriver det jeg er sikker på at står, fyller du inn bare ordene jeg skriver eller fyller du inn alle bokstavene i ordene jeg skriver? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO fordi jeg fyller inn bokstaven du nevner i hvert ord som inneholder bokstaven, slik som dette: *a** *** ****a* ****** *** * **** ** *a***a***** ** *** **. **** *** ** a**** * ** *** *** *a********* ***** a* ********. **** *** ***** **, ** ** *** ** *******. *** *** a**** *a******a ** ******, ** **** *** a* ****, *a***** ** a** ** ******. *** **** a* *** ** *** ** **, ** ** ** *a*** *** * ***** *******. *** *** *** ** **********, ** ***** *** *a****** ** ** **a* *** ***** *** ****** a* *a*a *** ***. *** ****** * ****** ***** ****** **-******** **** ** **** ***** a* *a*a *** *** *****. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi, kun enkeltbokstaver blir fylt inn i hele teksten? Ingen bokstaver fra hele ord? Hva med flere bokstaver på en gang? T, L, R, N, U, K Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO for nå prøver jeg... Kommer tilbake snart... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off for å være treig Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO for å poste etter seg selv Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO for nå blir jeg fristet til å dobbelposte Slik ser det ut etter at du tok med bokstavene T, L, R, N, U, K: Spoiler Natt t*l l*r*a* *ruk*r *** * **r* ** Nattra****n ** NRK **. **n* **t *r art** * ** *** *** nattl**t*n* **n*t a* l*tt*rn*. **n* *** **r*r **, ** *r *** ** **ru**t. N*r *** an*r* nattl**ta *r **r***, ** *l*r *** a* ***n, ra****n ** alt ** r****t. *** kl*r a* *** ** **r ** **, ** ** ** *a**t **r * *u*** t*nn*n*. *** **r *nn ** ****r*****, ** **n*r *** la*t***n ** ** *kal *** runk* t*l **l**r a* Lana **l R**. *** *ruk*r * **rut* ****n ut***r **-****r**n **n* *t **** **l** a* Lana **l R** *****. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner dere bege for nå spiller jeg Death Stranding. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner DenMørkeSpire for not læring himself to hold kjeft. Neida, bare kødda Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi jeg hiver på Æ, Ø, Å, S, D, P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå