SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å telle ned. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for å si gratulerer meg 5000 likes. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Banner Off to the Races for å si gratulerer med 5000 liker. Banner DenMørkeSpire for takker Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for å ødelegge forkortelsen min av navnet ditt. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å gråte grunnet ødelegging. Jeg bare tulla ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for nå må han også gå igjennom YT videoene sine. Se her YT-brukere. Jeg har alt gjort det. ??? Regner med at du fikk også e-post fra YT forleden. Tenkte å hvis deg dette i tilfelle du hadde oversett den. ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 BANNER DENMØRKESPIRE FOR Å MINNE MEG PÅ TING. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for at det er en viktig ting for oss YT-brukere. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg gjorde det. Ringer Dr Kjærlighet gjorde også det. NAKO gjorde også det. Kris85 gjorde også det. Mr-SG gjorde også det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for å vise Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å vise en tommel opp, jeg viser Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi jeg har en YouTube-kanal, men jeg har aldri laget eller lastet opp videoer. Det der Coppa-greiene må være noe for folk som laster opp videoer, eller? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner N4K0 for, jeg tror da det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO fordi det er hvis man skal velge kanalen i tre deler: 1. Kanal med innhold for barn 2. Kanal med innhold ikke for barn 3. Kanal med begge deler. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off'en for, jeg så ikke at det var delt i 3 deler. Det jeg så er dette. Yes, it's made for kids. No, it's not made for kids Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å oversette dette til engelsk. TA DET PÅ NORSK, DA! Ja, det er laget for barn. Nei, det er ikke laget for barn. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi jeg hadde isåfall brukt "ikke for barn", for jeg har for vane å banne en del, så hvis jeg hadde recorda Minecraft-videoer, i hvertfall med kommentering, hadde det blitt upassende for barn Jeg foretrekker for øvrig å holde det til engelsk når det er på engelsk, jeg er ikke fan av å oversette alt i hytt og pine. Spesielt ikke når det gjelder f.eks. ord og uttrykk på engelsk som ikke har noe norsk motstykke. F.eks. hvordan Språkrådet vil ha oss til å bruke ordet "datasnok" istedet for "hacker". Greit, whatever, envher får gjøre som de vil, men ord som datasnok syns jeg høres teit ut og jeg kommer ikke til å bruke det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO for å hate norske oversettelser av ord Snart kommer en dagbok du skal prøve å avsløre. Jeg sensurerer alle ordene som står der. Den er til NAKO. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner Off fordi nei, hater det ikke, men jeg er ikke spesielt fan av å innbitt klamre seg til språket sitt med nebb og klør og kjempe for å fornorske alt av nye ord for å holde på språket. Globalisering kommer til å fortsette å bli mer og mer vanlig og på en måte syns jeg nesten det er like greit hvis det en dag blir ett globalt språk. Farvel språkproblemer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Banner NAKO for her er dagboka du skal gjette fram til alle ord på: Spoiler **** *** ****** ****** *** * **** ** *********** ** *** **. **** *** ** ***** * ** *** *** ************ ***** ** ********. **** *** ***** **, ** ** *** ** *******. *** *** ***** ********* ** ******, ** **** *** ** ****, ******* ** *** ** ******. *** **** ** *** ** *** ** **, ** ** ** ***** *** * ***** *******. *** *** *** ** **********, ** ***** *** ******** ** ** **** *** ***** *** ****** ** **** *** ***. *** ****** * ****** ***** ****** **-******** **** ** **** ***** ** **** *** *** *****. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå