TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner MR-OTTR HA HA HA Dr. Kjærlighet, jeg banner deg for å proppe en poppkorn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner DenMørkeSpirene for å poppe et popkorn selv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off to the Races for å vite at jeg faktisk spiser popkorn nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Mr-SG fordi jeg må flire nå. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off to the Races for å vite at jeg faktisk spiser popkorn nå. Banner Mr-SG for å poste samtidig som Off'en. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å sitere Mr-SG sitt siste innlegg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å sitere Mr-SG sitt siste innlegg. Banner Off'en for å nevne at jeg siterte Mr-SG sitt innlegg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off'en for å nevne at jeg siterte Mr-SG sitt innlegg. Banner DenMørkeSpire for å banne meg med omtrent samme grunn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 (endret) Banner Off to the Races for å ikke være på fest en fredagskveld. Endret 8. november 2019 av Mr supergomp 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Mr-SG fordi jeg er opptatt av å holde kroppen vedlike, ingen alkohol. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off to the Races for å være fit. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Mr-SG fordi yes, det stemmer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Mr-SG jeg banner deg for å si fit. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å poste samtidig som meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner TheDarkSapling-SCM for å banne meg for min ordbruk. Og til Off to the Races; det går ann å være på fest uten å drikke også Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 (endret) Banner Mr-SG for å feste nå, med uten drikke. Endret 8. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Mr-SG fordi det går ann også Du vil vel sikkert vite hva jeg gjør på fredagskveldene? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Jeg er ikke på fest nå. Skal på jobb i morgen så da tar man det rolig kvelden før. Banner Off to the Races for å hinte om at jeg skal spørre om hans planer på fredagskvelder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off'en for nå vil han igjen dele sine intime siden sin igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Mr-SG fordi jeg bruker å følge med på VG-lista topp 40 på NRK P1 hver fredag https://radio.nrk.no/serie/vg-lista-topp-40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå