N-4K0 Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off fordi jeg ble tilbudt en pris snus en gang på vgs. Jeg har aldri prøvd hverken røyk eller snus eller engang vært mer enn litt brisen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner NAKO fordi jeg óg har snust før. Har prøvd dette på bussen hjem i 10. klasse. Har også snust noen få ganger i år, det jeg har prøvd er Lyft (det som tidligere er Epok) med lime. Den er helt uten tobakk. Storebroren min bruker den type snus. Lyft er bare å finne i Sverige, Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 (endret) Banner Ringer Dr Kjærlighet for å drikke ThaiBull. Har du noen gang snust? Husker du hvilke typer og merker du husker å ha prøvd? JA snust røyka ++++++++ snus general snus ikke snuser mere ferdig der røyk nesten allt skriver rød mix sterk tobbak røsker litt i halsen karva blad pippe tobbak STERK JA er gamle brygge sjøvere har røyka den oxo i pippe fy faen sterk grov tobakk Norges sterkeste tobakk... er tobak fri nå sluttet alldri mere skal jeg begynde å røyke igen :realmad: :realmad: :realmad: den driten er jeg ferdig med Endret 8. november 2019 av Calling Dr Love 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Calling Dr Love for å gi opp røyking for godt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Mr-SG fordi han aldri røyker. Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off to the Races for å ta feil angående meg. Jeg røyker av og til i stressende perioder. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Mr-SG for å vape. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off to the Races for å ta feil igjen. Det har jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner MR-SG HAN MENER MR-OTTR TAR FEIL Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet si videre til Mr-SG at han burde prøve vaping, mindre helseskadelig enn sigaretter! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 (endret) Banner MR-OTTR OKEJ SÅ SIER VI DET, HAR DU PRØVD Å RØYKE IKKE VAPING MEN VANLIG RØYK TOBAK PRINCE Endret 8. november 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg har aldri røyket en eneste sigarett, og kommer heller ikke til å gjøre det. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off'en for å ha gitt Lana en sigarett. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner DenMørkeSpire for du tok feil, jeg ga ikke Lana sigaretter. Hun prøver å slutte røyking ved hjelp av vaping. Nå må hun visst: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off'en for å tygge/suger på en drops. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner MR-OTTR DET HER MUSIKK. https://open.spotify.com/track/1TaNUpzeJDjd8RSiZZ1jWt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å poste før meg, og DenMørkeSpire for å ta grundig feil. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Dr. Kjærlighet for å trykke fort som faen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å poste før meg, og DenMørkeSpire for å ta grundig feil. Banner MR-OTTR HA HA HA 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha kopiert et bilde som skjulte seg bak min Ctrl+V igår og postet det i samme lek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå