TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner Mr-SG for å nevne at Off'en er rå rask. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner MR-SG jeg oppfordrer deg her å tulle litt ikke vær så stiv litt myk å tull litt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner Dr. Kjærlighet for å banne feil person. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner MR-SG jeg oppfordrer deg her å tulle litt ikke vær så stiv litt myk å tull litt Hvorfor klager du på meg nå? Jeg gjør jo det samme som alle andre her, + jeg har sagt at dere må gjerne holde på med kallenavn hvis dere vil. Helt i orden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner Mr-SG for å glemme å banne brukeren over seg for annen gang. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Hvorfor klager du på meg nå? Jeg gjør jo det samme som alle andre her, + jeg har sagt at dere må gjerne holde på med kallenavn hvis dere vil. Helt i orden. Banner MR-SG jeg klager ikke på deg i helle tatt du, jeg bare nevnte det sorry Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ikke banne brukeren over seg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner Off'en for å hylle Lana i PM. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner MARIO hvor er broren din. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ennå mase etter Endermann, og DenMørkeSpire for å ikke ha lest PMen siden søndag. Klart jeg kan hylle Lana her, jeg skrev at vi kan snakke om Lana, helst fra musikkens side, i små mengder. Her er Lana Hun drar på skolen i det antrekket: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ennå mase etter Endermann, og DenMørkeSpire for å ikke ha lest PMen siden søndag. Klart jeg kan hylle Lana her, jeg skrev at vi kan snakke om Lana, helst fra musikkens side, i små mengder. Her er Lana Hun drar på skolen i det antrekket: banner mario ta bildene av lana i pm jeg har lest dust Endret 7. november 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg snakket til Frøene, ikke deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner LENA ok da vet jeg det Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for å kalle meg Lena. Han skrev nok Lana feil. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Off for å ønske å bli kalt Lana. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner NAKO for å ta grundig feil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner MS.LANA HO TAR FEIL IKKE NAKO Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å forvrenge et nydelig bilde av Lana i PM. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner MR-OTTR TRØTT NÅ SNART LITT MERE THAI BULL BYGGE ETTER PAKENE DU VET Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å drikke ThaiBull. Har du noen gang snust? Husker du hvilke typer og merker du husker å ha prøvd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå