SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Mr-SG fordi det var ikke bare Lana, fokuset var mest på damer. Spirene bidro litt med Björk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Off to the Races for å fokusere på damer. Jeg har innsett at jeg ikke lenger trenger å "klage" dersom det blir mye type banning som jeg ikke er så opptatt av. Da tar jeg heller bare en pause en stund Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Mr-SG fordi det stemmer Vi har nå flytta damepraten vår til PM. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Off to the Races for å snakke om damer i personlige meldinger. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Mr-SG for å skrive det PM står for. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Off to the Races for å bruke totalt tre beskrivelser i en og samme setning. Mr= Mister Sg= supergomp PM= personlig melding. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Mr-SG for å avduke forkortelser. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Mr-SG for åvise betydningen av forkortelsene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for å poste etter meg, slik at du banna feil person. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 banne fri kommentar kan hende det er siste dagen jeg banner her Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Off-Off'en Doffen for å poste samtidig som meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner DeMørkeSpirene fordi jeg venter på det jeg skal vise Joking før han drar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner alle for å poste samtidig som meg. :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene for å banne alle som har postet i fråden. Endret 4. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Off to the Races for å si god morgen til sjefen sin i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Off-Off'en Doffen får å karve igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Mr-SG for å spå hva jeg gjør imorgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner alle for, det var da svært da vi skulle poste samtidig nå. :rofl: :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for å flire så voldsomt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Banner Off to the Races for å ikke være komfortabel med min spådom angående morgendagen. Endret 4. november 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå