N-4K0 Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Off fordi jeg har ikke klona meg, nei. Har vurdert å lage meg et Minecraft skin, delvis pga. at da jeg registrerte meg for å begynne å spille i 2017, hvorpå man blir tildelt Steve skin (mannlig figur) eller Alex skin (kvinnelig figur), fikk jeg Alex. Så i Minecraft er jeg jente Bryr meg ikke stort siden jeg alltid har armor på og har heller ikke fantasi nok til å lage et bra skin selv. Har vurdert å bare lage et skin som er helsvart med Enderman-ansikt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner N4 for å være ei jente i Minecraft. Er også ei jente i det spillet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for å også være ei jente i Minecraft. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Banner MR-OTTR kan hende det her er siste banning fra meg før delene kommer til 75192 Endret 4. november 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være usikker på om det er hans siste banning, litt usikker på når Lana sender slengkysset til deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner -mr-ottr må på driteren Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å gå på do. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner MR-OTTR han kaller meg Ringer Dr Kjærlighet ja Ringer Dr Kjærlighet til tjeneste du å lana Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å skrive den norske oversettelsen av Calling Dr Love to ganger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner MR-OTTR du nkommer forseint til jobben i dag har du fått sparken etter det lille trikse med lana :tease: :tease: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg ikke jobber nå, skal ikke før kl 12. Er nå hos tannlegen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner MR-OTTR han har vært hos teroristen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for tannlegen, ikke terroristen. Ikke hint til Fjotolf Hansen her! Vondt, bedøvd, men blir vel å spytte blod i 2-3 dager. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner OffRoad for å snakke mye røvl. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for å også prate dritt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner MR-OTTR posten hadde ikke med delene i dag så kan banne deg til i morgen hurra, dere prekker mye røvl dritt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg har så jævlig vondt etter tanntrekking og trenger å BANNE. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banne MR-OTTR han har fått en på trynne i dag fridtiof 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å påstå at jeg har fått en på tryne av Fridtjof selv, der tar du feil, trakk en visdomstann. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Banner OffRoad for å være så som denne videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå