MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Banner TheD fordi jeg er litt enig med deg. Alt snakket om Lana og bilder og videoer og andre ting relatert til damer begynner å bli litt vel mye. Kunne kanskje kuttet litt ned på det, vi skal tross alt banne hverandre for ting her, det er jo ikke en samtaletråd ala Forumkaféen. Men generelt sett så har jo du, TheD, bidratt litt til damepraten du også, med Björk Banner n4 er du enig nå da din dust, da jeg sa jeg rapotere han var det for bildene, du sa hva galt har han gjordt Endret 3. november 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg syns vi kan fortsette med damepraten i PM. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Banner OffRoad for at vi to deler gullmedaljer i Okkuperings Leken. :new_woot: Pliscin fikk sølv medaljen. WeirdFace fikk bronse medaljen. Åsgårdsreia fikk nikkel medaljen. Ps: Det var artig så lenge det varte. Savner enda den leken. Endret 3. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner MR-DS deven er du på på dagen, skal over til din elskete bror nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner DeMørkeSpirene fordi egentlig er det sånn: Gull: SprengeMobil Sølv. DeMørkeSpireneBronse: Pliscin Sånn skal det være, utifra poeng, slik at vi ikke kutter medaljen i to. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner OffRoad for jeg vil dele gull medaljen med deg. Er ikke det da koselig? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for da står du jo med vinkelsliper og skal dele medaljen i to. Det skal være sånn utifra poeng og flest sider. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner OffRoad for at han vil ikke ha den halve gull medaljen. :cry: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner MR-DS han er sur på deg du vet, der greit for er enig Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg ikke har fått svar på ideen min om dameprat i egen PM. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner MR-OTTR PM ??? over til broren til MR-DS Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi yes, vi har en tråd om damer i PM. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner OTTR har date med luigi's mansion 3 ikke lana Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for han har rett, jeg har date med Lana Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Off fordi nå har vi en ren bannetråd uten forstyrrelser, kun banning. Nå må folket være fornøyd Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner NAKO fordi yes, enig Du har vel antageligvis klonet deg selv til mer enn 100 NAKO'er for å selge ut en konsert i den blåe minihallen? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner MR-OTTR han på står n4 har klona seg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for det stemmer, ser NAKO hver gang jeg spiller Minecraft Han har også lange armer og bein. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Off fordi nå har vi en ren bannetråd uten forstyrrelser, kun banning. Nå må folket være fornøyd Banner n4 du må banne mer plz, du er lat Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å banne en annen bruker og ikke over deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå