MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner MR-OTTR HAN TENKER PÅ EGON Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha hatt Olsenbanden-maraton Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Banner OffRoad for at han ber meg om å holde kjeft. Ps: Jeg syns denne leken/lekeplassen begynner så smått å bli ødelagt av all den tørr/koffert snakken, avhengig av hvilken øyner man ser det fra. Hadde vært fint om dere kunne ha en pause fra den type prat også. Selv for meg, begynner det bli for meget, selv om jeg takler det bedre enn noen andre her på lekeplassen. :hmm: Endret 3. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for å skrive masse tull jeg ikke skjønner hææææææ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner OffRoad for å ikke gidde å lese flere ganger igjennom det jeg skrev. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner DeMørkeSpirene fordi vi slutter å skravle så fælt. Vi banner hverandre aller helst for hva vi gjør. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner OTTR du tar feil er ikke egon i olsenbanden men Egon Spengler i ghostbusters Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å nevne Egon to ganger. Vil du se en overraskelse? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å nevne Egon to ganger. Vil du se en overraskelse? Banner MR-OTTR JA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for her Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner OffRoad for at han ber meg om å holde kjeft. Ps: Jeg syns denne leken/lekeplassen begynner så smått å bli ødelagt av all den tørr/koffert snakken, avhengig av hvilken øyner man ser det fra. Hadde vært fint om dere kunne ha en pause fra den type prat også. Selv for meg, begynner det bli for meget, selv om jeg takler det bedre enn noen andre her på lekeplassen. :hmm: Banner MR-ds sex snakk du mener for klar bedre ER DU SNILL hvis du så det med JOKKE så det Joachim «Jokke» Nielsen i Jokke & Valentinerne Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å overse min forrige post. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banne fri kommentar hva er tørr/koffert prat skjønner ikke ???? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Banner dere begge for å prate for mye skit. musikk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1279488&p=25142396 det under var i folder sangen Hvis jeg var deg heter sangen vi snakket om musikk Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på meg tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Og hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eierveldedighet er in for tida gi meg alt du eier tenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerte og tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min by En by som alle rømmer til en kirkegård av drømmer Og ingen veit helt hva dem vil eller hvordan dem skal få det til så. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min by En by som alle rømmer til en kirkegård av drømmer Og ingen veit helt hva dem vil eller hvordan dem skal få det til så. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg hvis jeg var deg, hvis jeg var deghvis jeg var deg hvis jeg var deg... Endret 3. november 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner Dr. Sexolog for å dobble poste. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner TheD fordi jeg er litt enig med deg. Alt snakket om Lana og bilder og videoer og andre ting relatert til damer begynner å bli litt vel mye. Kunne kanskje kuttet litt ned på det, vi skal tross alt banne hverandre for ting her, det er jo ikke en samtaletråd ala Forumkaféen. Men generelt sett så har jo du, TheD, bidratt litt til damepraten du også, med Björk 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Banner "broren min" N4KO for at han er ca 30% enig med meg. Med at det har blidt litt meget med Lana bilder og tør/koffert snakk. Jeg og N4KO er ikke brødre på ordentlig. Vi begge har profilbilde fra samme spill, en liksom bror. ¦3 Endret 3. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Banner DeMørkeSpirene fordi R.I.P Dameprat 2019-2019 Og med det flytter jeg praten om damer med Joking til PM. Dere vil sikkert se et siste bilde av Lana før jeg kutter ned på damepraten. Bilder av Lana ble det svært mye av etter den gangen Joking viste meg masse hotte bilder av Lana på side 6436. Et annet bilde av Lana kan komme en sjelden gang iblant. Jeg er 30% enig med alle her. Endret 3. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner OffRoad for å poste den siste Lana bildet for i år. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for siste? Nei, det kan komme et bilde av Lana en sjelden gang etter det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå