MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner MR-OTTR du må ikke snakke om dine private sysler her da ha ha her da hør på MR-DS Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg kan like godt putte det i spoiler. IKKE TRYKK PÅ DEN Spruta i natt. Utover PC-skjermen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner alle her trykk ikke på spoiler hvis du ikke liker jokke jeg gjør det Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Og hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eierveldedighet er in for tidagi meg alt du eiertenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerteog tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilen kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vileller hvordan dem skal få det tilså. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilen kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vileller hvordan dem skal få det tilså. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg hvis jeg var deg, hvis jeg var deghvis jeg var deghvis jeg var deg... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg liker Jokke, og trykka selvfølgelig på spoileren 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner MR-OTTR han trykka Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for hvis du ikke liker Post Malone, ikke trykk på spoileren Ayy, I've been fuckin' hoes and poppin' pilliesMan, I feel just like a rockstar (star)Ayy, ayy, all my brothers got that gasAnd they always be smokin' like a RastaFuckin' with me, call up on a UziAnd show up, man them the shottasWhen my homies pull up on your blockThey make that thing go grrra-ta-ta-ta (pow, pow, pow) Ayy, ayy, switch my whip, came back in blackI'm startin' sayin', "Rest in peace to Bon Scott"Ayy, close that door, we blowin' smokeShe ask me light a fire like I'm MorrisonAyy, act a fool on stageProlly leave my fuckin' show in a cop carAyy, shit was legendaryThrew a TV out the window of the MontageCocaine on the table, liquor pourin', don't give a damnDude, your girlfriend is a groupie, she just tryna get inSayin', "I'm with the band"Ayy, ayy, now she actin' outta pocketTryna grab up from my pantsHundred bitches in my trailer say they ain't got a manAnd they all brought a friendYeah, ayy Ayy, I've been fuckin' hoes and poppin' pilliesMan, I feel just like a rockstar (star)Ayy, ayy, all my brothers got that gasAnd they always be smokin' like a RastaFuckin' with me, call up on a UziAnd show up, man them the shottasWhen my homies pull up on your blockThey make that thing go grrra-ta-ta-ta (pow, pow, pow) I've been in the Hills fuckin' superstarsFeelin' like a pop star (21, 21, 21)Drankin' Henny, bad bitches jumpin' in the poolAnd they ain't got on no braHit her from the back, pullin' on her tracksAnd now she screamin' out, "no más" (yeah, yeah, yeah)They like, "Savage, why you got a 12 car garageAnd you only got 6 cars?" (21)I ain't with the cakin', how you kiss that? (kiss that?)Your wifey say I'm lookin' like a whole snack (big snack)Green hundreds in my safe, I got old racks (old racks)L.A. bitches always askin' where the coke atLivin' like a rockstar, smash out on a cop carSweeter than a Pop-Tart, you know you are not hardI done made the hot chart, 'member I used to trap hardLivin' like a rockstar, I'm livin' like a rockstar Ayy, I've been fuckin' hoes and poppin' pilliesMan, I feel just like a rockstar (star)Ayy, ayy, all my brothers got that gasAnd they always be smokin' like a RastaFuckin' with me, call up on a UziAnd show up, man them the shottasWhen my homies pull up on your blockThey make that thing go grrra-ta-ta-ta (pow, pow, pow) RockstarRockstar, feel just like a rockRockstarStarRockstarFeel just like a Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner MR-OTTR 24 timers service Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å nevne Vazelinas debutalbum når jeg snakker om Post Malone. Hvil du høre her: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner MR-DOS NEI GIDER IKKE DET SKAL DET HØRE PÅ SPOTIFY I KVELD 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han skal høre på Post Malone på Spotify ikveld. https://open.spotify.com/album/4g1ZRSobMefqF6nelkgibi?si=-YByS4ADQImC1XLIto-GAw Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner MR-OTTR Luigi's Mansion 3 NÅ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å spille Luigi's Mansion 3. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner MR-OTTR 3 HAN SKRIVER OM BROREN TIL MARIO Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å omtale Luigi som om han var ukjent. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner dere begge for å prate for mye skit. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner DeMørkeSpirene for å ikke lære seg å holde kjeft. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Off fordi vart du bra skræmt på Halloween? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner NAKO fordi jeg ble heldigvis ikke skremt ikke av Lana heller for å si det sånn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner OTTR si videre til MR-N4 If there's something strange in you neighborhood ARE GHOST N4 Who you gonna call? (ghostbusters) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å lete frem Ghostbusters igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå