MR SPEED Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være møkka sint. PS: Jeg har sletta bildet nå. Så slepper Reitangruppen å bli sint på meg. Banner deg over bra du nå var du glup 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for nå er alt bra igjen Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner Off fordi det skjer på denne siden og jeg aner ikke hva det er, men banner på at det har noe med Lana Del Rey å gjøre. Kanskje hun skal holde ny Norgeskonsert og du skal avsløre at du har skaffet deg billetter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner NAKO for du har delvis rett. Du har rett på at det har noe med Lana Del Rey å gjøre. Du tar feil, har ikke hørt noe helt enda... Får vente å se... Blir Lana å holde en ny Norgeskonsert, så kommer jeg til å dra Det har vært to år siden sist hun var i Norge. Det skulle tatt seg ut Hadde også vært noe å møtt Lana i egen person Her er lista mi over de 10 artistene/bandene jeg gjerne vil se live: Lana Del Rey Post Malone Eminem Imagine Dragons Rammstein Coldplay U2 Red Hot Chili Peppers Twenty One Pilots The Weeknd Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner OffRoad for å lage en spoiler. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for å vite hvilke artister/band jeg har sykt lyst til å få med meg live. Har ikke du ei liste over hva du har lyst til å få med deg? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner LARS hva med Metallica da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for Metallica fikk jeg med meg i sommer Granåsen i Trondheim 13. juli Det er dette som skjer på denne siden. Siteres denne posten, da skyter Lana Del Rey posten under meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for Metallica fikk jeg med meg i sommer Granåsen i Trondheim 13. juli Det er dette som skjer på denne siden. Siteres denne posten, da skyter Lana Del Rey posten under meg. Banner OffRoad, da vil Björk gå løs på Lana. https://youtu.be/W3mJTdGE79I 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 BANG! Banner DeMørkeSpirene fordi Lana skjøt posten din Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner OffRoad for å be lana å skyte posten min. Da vil Björk gjøre enda mer motstand. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene fordi jeg ba ikke Lana om å skyte, det kom til å skje hvis posten ble sitert. Du siterte den, og dermed fyrte hun av! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Bannaner OffRoad for å spise mengde hvis av bananer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for å være en banan selv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner OffRoad for at han har sååå løst til å danse banan dansen med meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner DeMørkeFrøene for å skrive mengdevis feil i sin nest siste post. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Banner OffRoad for å gi meg kritikk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for å kritisere kritikk. Kritiserer ordblindheten hans. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 BANNER MR-OTTR JEG ER SÅ GLAD NÅ se spoiler Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): En hel side uten lana Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være møkk og søkk lei L*** *** **y Du fikk det du ville på forrige side og siden før det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå