SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for det er det ikke Det er Lana som skal skyte alle bamsene, med god hjelp av meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Banner OffRoad for å fortelle at hva skal kuler skal Lana bruke, et hjemme snekret kuller, laget av kvikksølv, et snev av hvitløk og pulverisert bamse øye eller helt vanlige kuler som er bestilt fra nettet? En av de kulene vil ta knekken på forbannelsen, hvem hvilken er det? La oss se i neste pirrende skrekk slagen episoden. ...Fortsetelse følger. Bamsekrig Hjemsøker OffRoad Endret 26. oktober 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for nå brenner jeg bamsene dine! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner OffRoad for nå er fortelleren her igjen: Å nei nei, det ser sånn ut at OffRoad og Lana har pirret forbannelsen enda mer. Tror ikke det var så lurt av dem og gjøre. Dem hadde sjansen å ta knekken på forbannelsen. Lurer virkelig på hvorfor de ikke tokk rådet? Hemm, la oss se i neste skrekk hylende pirrende episode. ...fortestele følger. :ohmy: Bamsekrig Hjemsøker OffRoad Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner MR-OTTR jeg DYNKER bamsene til til MR-DS MED VANN BOMBE I HUE PÅ DEG Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for det er det ikke Det er Lana som skal skyte alle bamsene, med god hjelp av meg. Banner Sinnataggen selv nå er han hissig igjen, har du høyt blodtrykk hvis nei da kommer du til å få det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å poste etter seg selv og kalle meg en sinnatagg. Her er en ekte sinnatagg: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Banner Dr. Sexolog for å si at OffRoad skulle ha brukt de hjemme snekret kullene, laget av kvikksølv, et snev av hvitløk og pulverisert bamse øye, for å bli kvit forbannelsen. Lana, kan bruke det som animasjon. Endret 26. oktober 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for å ennå kalle Joking for en sexolog. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Banner OffRoad for at... ...Bamsekrig Hjemsøker OffRoad. Er enda aktiv på sin ferd etter deg og Lana. Endret 26. oktober 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for nå har jeg fått hjelp av Forsvaret til å destruere alle bamsene dine! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner OffRoad for å si at da må du bruke den hjemme snekrete kullene, laget av kvikksølv, et snev av hvitløk og pulverisert bamse øye, for å bli kvit forbannelsen, som animasjon. Nytter ikke bare å pappre med vanlige kuler, det er det som holder forbannelsen i live. Bamsekrig Hjemsøker OffRoad. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Banner DeMørkeSpirene FOR NÅ HAR JEG FÅTT HJELP AV BEREDSKAPSTROPPEN! JEG HAR SENDT 100 000 HJEMMESNEKREDE KULER (BESTÅR AV KVIKKSØLV, ET SNEV AV HVITLØK OG PULVERISERT BAMSEØYE) TIL DEM! NÅ SKAL DE BLI KVITT FORBANNELSEN! BANG! BANG! BANG! BANG! Endret 26. oktober 2019 av Off to the Races 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner OffRoad for å ta knerten på forbannelsen. B s e a k m r i g Hje ker O msø ffR oad. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene fordi YES Beredskapstroppen fungerte! Nå har jeg og Lana utsletta bamseforbannelsen! Så nå kan vi gå lykkelige hjem Dette syns Lana om å utslette en bamseforbannelse: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Banner OffRoad for å si at fortelleren er her: Da levde de lykelig i alle sine dager, slutt. The End TheDreamTriangle Hoved personer: Off to Race Lana Del Rey Fortelleren - TheDarkSapling Musikk: Björk Gudmundsottir Hunter Lana Del Rey Don’t Call Me Angel (Charlie’s Angels) Spessiel takk til: Off to the Race Lana Del Rey Fortelleren - TheDarkSapling Endret 26. oktober 2019 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene for å lage en fantastisk rulletekst Likte låtvalget ditt Men husk, det er ikke bare Lana på Don’t Call Me Angel, der er også Ariana Grande og Miley Cyrus. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner OffRoad for å glemme å trykke på like på rulleteksten min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner MR-DS SI VIDERE TIL MR-ottr du kan glede deg da du er 18.år nå blir 19 det blir gøySTIKK ORD MILITÆRE Man kalles inn til sesjon i det året man fyller 18 år, for noen 19 år. Dette gjelder alle gutter, samt de jenter som har takket ja til sesjon. Om og når man kalles inn til førstegangstjeneste er avhengig av flere ting. I første rekke er det Forsvarets behov som bestemmer hvor mange som skal kalles inn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Banner DeMørkeSpirene fordi jeg gjorde det nå og Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg har ikke fått svar fra Forsvaret ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå