MR SPEED Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner MR-SMS han spiser lana til frokost Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking for å påstå at jeg spiser Lana til frokost. Hun skal ikke røres! Skal vi ikke ha en del 2, eller? Lana Del Rey kommer til å skyte posten under meg hvis den blir sitert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking for å påstå at jeg spiser Lana til frokost. Hun skal ikke røres! Skal vi ikke ha en del 2, eller? Lana Del Rey kommer til å skyte posten under meg hvis den blir sitert. Banner den kåte tosken over meg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 BANG! Banner Joking fordi Lana skjøt posten din Blir kåt av å se dette bildet: Si ja, lykke til Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner MR-SMS du må passe på å få tømt salpølsa di, husk lås døra viktig flaut å bli tatt på fersken da ha ha du sitter der stiv salt pølse så tar de deg på fersken ha ha Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking fordi jeg kan ikke runke denne uka, i neste uke OK? Denne uka har jeg skisamling, og derfor har jeg ikke muligheter å runke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Banner MR-SMS du bare unnskylder deg bare da ikke dra salt pølsa di, er jenter der ikke si lana ekte jente gå på dass dere 2 blir barn Endret 8. oktober 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking for å påstå at jeg ikke skal nevne Elizabeth Woolridge Grant på skisamlinga til helga. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Spre-M for å ha ordnet krig i bannetråden mellom Jo-KN vs Lana. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner DeMørkeFrøene for å påstå at det er Joking mot Lana. Det var bare det at Lana skjøt posten under meg fordi Joking siterte posten med det bildet der Lana sikter med pistolen nedover. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Spreh-M for å snakke om Lana sinn virtuelle krigføring. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner DeMørkeFrøene for å nevne virtuell krigsføring. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Spreh-M for å ha skapt en virtuell krigføring mellom Lana og Jo-KN. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking fordi du tar feil. Det skal helst være en krig mellom Björk og Lana Del Rey. vs Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner MR-SMS du er hard på hæææææ flaska mrsg skal du være med Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking for å fortsette med H... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner MR-SMS han er redd for mrsg skal si til han om hæææææ er du redd min venn. han bestemmer ikke her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking for å påstå at jeg er redd for Mr-SG. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner MR-SMS TRUR NÅ FORLATTER FORUMET FOR GODT FÅR SE TENKE LITT SNØFT IKKE I DAG MEN SE UNDER DA SKJER DET 10 dager 10 timer 53 minutter 08 sekunder Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Banner Joking for å vurdere om han skal forlate Bannetråden V3 eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå