SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Banner Jr. Jr. DeMørkeFrøene for så og si F. Begynner å bli møkk og søkk lei å bli kalt Jr. Spre-M. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Banner Jr. Spre-M. han er møkka lei å se Jr. Spre-M. ps ikke si sånt her Jr. Spre-M. for vi elsker da Jr. Spre-M. for du er møkka lei Jr. Spre-M. er da Endret 6. oktober 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Jo-KN for hva skal vi kalle Jr. Spre-M for da. Jeg elsker Jr. Spre-M nicknavnet. :love: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner MR-DS VI KALLER HAN Jr. Spre-M Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Joking for, la oss bare kalle folk for brukernavnet deres eller en del av det, som Spreng, Gompen eller Seeds. I det minste burde alle her følge hverandres ønsker ang. kallenavn. Spreng er lei av "Jr." foran navnet sitt, så la oss droppe det Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner LMV.... neeeei, jeg mente NK..... nei... faen også, Nako er det for svarte i svingene, banner Nako for nå skal jeg ta kvelden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner MR-DS SI VIDERE TIL MR N2 ENIG DER JEH HAR Å KALLER HAN MR-SMS Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Joking fordi BØ! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner NAKO for å skremme Joking med stor BØ! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Joking for å blåse opp Skrik. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner MR-SMS har du blitt kunst maler deres nye navn er nå enten van sms eller sms munchs Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Joking fordi det var Edvard Munch aka Edvard Runch som malte dette, ikke jeg Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Spreng for kanskje vi skulle kalle deg RunkeMobil? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner NAKO for å kalle meg noe relatert til runking. Tenker du på natt til lørdag nå? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Spreng for du satte oss på tanken siden du snakket om det du skulle gjøre på natta Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner NAKO for du husker hvor jeg gjorde av sæden. Jeg har kuttet runking nesten helt, gjør det kun på natta i helgene, men ikke denne helga da jeg er på skisamling. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Spreng fordi han er på skisamling. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner NAKO for ikke nå, jeg er på jobb. Skisamling til helga Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Banner Jr. Spre-M for at han akal på Skisamling til helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå