N-4K0 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Spreng fordi uten å prøve å være respektløs, tenker jeg SprengeMobil gjerne skulle vært på honeymoon med Lana Del Rey 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Banner NAKO for å skrive at jeg skulle vært på Honeymoon med Lana Del Rey Jeg tror han mener jeg burde sitte på i StarLine Tours-bilen sammen med Lana Endret 4. oktober 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Spreng fordi tja, samme det, du hadde nok gjerne vært sammen med LDR uansett hvor hun var 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner NAKO for det hadde vært noe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Jr. Spre-M for å henge langt etter i sin Lana Del Rey samling i for hold til min Bjork samling. Slå den du lille SpreT Pjokken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene for å vise frem sin svære Björk-samling. Det er fordi Björk har langt flere album enn Lana Del Rey. Jeg bør en gang lete opp bl.a. denne på Discogs: Endret 4. oktober 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Jr. Spre-T for at det er umulig for ham å passere min Bjork samling. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner DeMørkeFrøene for det er jo faktisk mulig, det finns mere singler «picture disc» fra Born to Die (inkl. The Paradise Edition) på Discogs. Video Games, Born to Die, Blue Jeans, National Anthem, Ride og Blue Velvet (på bildet). I fremtiden burde jeg også hatt alle albumene til Lana Del Rey på vinyl Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner mr-sms kjøpe de da ser vi hvem som vinner da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Joking fordi han har lyst til å vise KISS-samlinga si. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Jr. Spre-M for at Jo-KN kan ikke, pga at den samlingen er så enorm at det vil bli en evig lang sitat. :dontgetit: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Jr. Jr. DeMørkeFrøene fordi du vet jo ikke hvor stor den er. Spør Joking! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Banner Jr. Spre-M for hvordan kan du vite at Jo-KN har en sammling i det hele tatt!! Kan være mulig at samlingen hans er digitalt ikke fysisk. :wee: Endret 4. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Jr. Jr. DeMørkeFrøene fordi jeg vet ikke helt, jeg bare spør Joking om han har alle KISS-albumene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Sprengemobil for å ikke helt vite et eller annet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Mr-SG fordi jeg har bestått "en-måned-uten-runk-utfordringen"! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Banner Sprengemobil for å involvere meg i runkeprosjektet sitt. Gratulerer. Godt noen har mål i livet sier jeg bare. Endret 4. oktober 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Mr-SG fordi jeg gleder meg til inatt Takker for gratulasjonen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Banner Sprengemobil for å gi meg bilder i hodet. Bilder som jeg ikke ønsker å ha. Endret 4. oktober 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Banner Mr-SG fordi jeg beklager nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå