SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner DeMørkeFrøene for å ikke være aktiv i telletrådene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner MR-SMS HAN KLAGER NÅ PÅ MR-DS Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Joking for å påstå at jeg klager på DeMørkeFrøene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Jr. Spre-M for å enda skrive De Mørke Frøene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Jr. Jr. DeMørkeFrøene for å dele opp det norske navnet ditt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Spreng for å kalle Seeds "Jr. Jr." Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Spreng fordi jeg glemte at det er stor D. Kom forresten til 6 låter av henne som jeg liker. Men har ikke hørt på langt nær alle hun har laget. Banner LORD MACVERK fordi jeg vil tilbake til dette teamet. Hvis noen vil vite de 6 låtene du likte av Lana. Jeg vet den ene, siden du sa det tidligere. 1. Love (Lust for Life, 2017) 2. ??? 3. ??? 4. ??? 5. ??? 6. ??? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Spreng for å kreve svar. Banner LORD MACVERK fordi jeg vil tilbake til dette teamet. Hvis noen vil vite de 6 låtene du likte av Lana. Jeg vet den ene, siden du sa det tidligere. 1. Love (Lust for Life, 2017) 2. ??? 3. ??? 4. ??? 5. ??? 6. ??? Jeg er usikker på om jeg talte rett da jeg sa seks. Jeg kommer i allefall til seks nå, etter at jeg nylig fant og likte Art Deco. Men uansett, hvis jeg skal lage en liste blir det vel 1. Love 2. National Anthem 3. Art Deco 4. Summertime Sadness (Cedric Gervais Remix) 5. Born To Die 6. Video Games Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner LMV for å ramse opp en liste. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene for å poste før meg, og LORD MACVERK for å lage en topp 6-liste hvis jeg vil lage topp 5. Da vil jeg heller lage topp 10. Jeg kommer tilbake med full oppsumering blant de beste jeg har hørt og de beste albumene så snart jeg har hørt alle Lana Del Rey-albumene. Dette er min topp 10 blant Lana Del Rey: 1. Video Games 2. Born to Die 3. Summertime Sadness 4. Young and Beautiful 5. Dark Paradise 6. High by the Beach 7. Off to the Races 8. Summer Bummer (feat. A$AP Rocky & Playboi Carti) 9. Coachella - Woodstock in My Mind 10. California Endret 1. oktober 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Sprengemobil for å skrive et av de lengste innleggene jeg kan huske å ha sett i bannetråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Mr-SG fordi DeMørkeFrøene har skrevet lenger enn meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Sprengemobil for å banne meg på grunn av noe DarkSeeds har gjort. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Mr-SG fordi jeg måtte nevne han fordi du snakka om lange poster. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Sprengemobil for å ikke oppdatere den ene av telletrådene slik at jeg kan få lagt meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Mr-SG fordi du skal få det runde tallet nå 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner MR-SMS for er det runde tallet nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Joking for å ikke være med i telletrådene. Link hvis du har lyst: Nedtelling fra 100.000 Telletråden - Hvor langt klarer vi å telle? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner MR-SMS nei ikke nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Banner Joking for å ikke klikke inn på linkene nå. Senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå