MR SPEED Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner MR-DS han er kåt på BJORK ps kåten på hjørnet runk i vei nå få den å sprutt sæden utover pc skjærmen ha ha lykke til 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner Jo-KN for at det er nesten ikke langt unna at det kunne vært en ting. ¦3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene fordi han gjorde det i natt. Nå fortsetter vi PERFEKSJON KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Vær så snill Lana, kan ikke du stumpe røyken? Du vet det er skadelig for lungene. Endret 21. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner MR-SMS røyker du selv jeg exe røyker da, er ferdig med den dritten Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner Joking for det er ennå godt Har aldri røyka en eneste sigarett i hele mitt liv, har bare vapet en gang før Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene fordi han gjorde det i natt. Nå fortsetter vi PERFEKSJON KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Vær så snill Lana, kan ikke du stumpe røyken? Du vet det er skadelig for lungene. hvet du lana er født 21-6-1986 Røyker Lana Del Rey? Ja, ofte Endret 21. september 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 hvet du lana er født 21-6-1986 Røyker Lana Del Rey? Ja, ofte Banner Joking for å spørre om Lana Del Rey røyker. Tror hun kutta siggen flere år tilbake. Elizabeth Woolridge Grant, best kjent under artistnavnet Lana Del Rey er født 21. juni 1985. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner Jr. Spre-M for at ho Bjork er født 21. November. 1965. PERFEKSJON KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å fortsette PERFEKSJON KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Jr. Spre-M, jeg banner deg for også fortsette... ...PERFEKSJON KRIGEN Björk Guðmundsdóttir vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner DeMørkeFrøene fordi det bare er 1 mot 3. Hos Björk er det DeMørkeFrøene. Hos Lana Del Rey er det meg, Joking og LORD MACVERK. Usikker på hvor Mr-SG vil ende opp hos. PERFEKSJON-KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Jr. Spre-M, jeg banner deg for å anda holde på med... ...PERFEKSJON KRIGEN Björk Guðmundsdóttir vs Lana Del Rey Oh, Bjork da. Ikke få meg til å rødme da. Endret 21. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å få Björk til å blåse i fløyta. Han også holder enda på med PERFEKSJON-KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Funfact: Her prøver Lana snus for første gang. Hun sa at dette var noe gutta pleide å tygge da hun var 15 år. Det var rett etter hun var ferdig med sin opptreden på Hovefestivalen i Arendal 27. juni 2012. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Banner Jr. Spre-M for å ikke banne det jeg trudde du skule banne meg for. Så du ikke at Bjork har på seg en strap-on i mitt forrige Bjork bilde? :blush: Endret 21. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å få Björk til å blåse i fløyta. Han også holder enda på med PERFEKSJON-KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Funfact: Her prøver Lana snus for første gang. Hun sa at dette var noe gutta pleide å tygge da hun var 15 år. Det var rett etter hun var ferdig med sin opptreden på Hovefestivalen i Arendal 27. juni 2012. Glemte å si at dette var Lanas første Norgeskonsert. Hun har hatt fire konserter i Norge hittil: 27. juni 2012: Hovefestivalen, Arendal 10. april 2013: Oslo Spektrum, Oslo (flyttet fra Sentrum Scene, Oslo etter stor forespørsel. Konserten ble solgt ut på ti minutter) 14. juni 2014: Bergenfest, Bergen 9. august 2017: Øyafestivalen, Oslo Banner DeMørkeFrøene for å få meg til å gå tilbake til sin forrige post. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner Jr. Spre-M for å sitere... ...PERFEKSJON KRIGEN Björk Guðmundsdóttir vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å ennå holde på med... PERFEKSJON-KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Jr. Spre-M, jeg banner deg for å ha gått lei av... ...PERFEKSJON KRIGEN Björk Guðmundsdóttir vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner DeMørkeFrøene fordi jeg aldri har gått lei av PERFEKSJON-KRIGEN Björk vs Lana Del Rey Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Banner Jr. Spre-M får nå har du noe å skrive om i neste nummer av bladet LM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå