Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Spreng fordi jeg bryr meg egentlig ikke så mye om jeg avbryter en helsidestreak med bilder eller hva det måtte være, er folk så ivrig på å få en hel side for seg selv, post fortere eller kom dere over til Okkuperingsleken :p

Egentlig syns jeg helsideokkupering kan holdes til Okkuperingsleken, hvor dette er hele poenget.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, og ikke vondt ment heller. I noen tilfeller syns jeg at noen her inne er litt for kravstor til tider. Jeg vil ikke gi navn på hvem det er. :huh: :huh: :huh: Det skjer heldigvis ikke ofte da.

Meg du ganske tydelig hinter til her. Jeg har allerede tilbudt meg tidligere å forlate tråden slik at dere kan få leke så masse dere vil i fred og ro.

Lenke til kommentar

Meg du ganske tydelig hinter til her. Jeg har allerede tilbudt meg tidligere å forlate tråden slik at dere kan få leke så masse dere vil i fred og ro.

Det ser du nå helt selv. Men vi liker å ha deg med i leken da. :yes: :yes:

Banner Mr-SG for å ta opp det du sa den 4. august. Vi vil jo ikke vondt, og vil jo være mest seriøse som mulig. Av og til skjer det at Joking banner folk for å si ting, ikke for noe.

Banner Jr. Spre-M for å si at det er lov å være seriøs. :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Det føles ikke alltid slik skjønner du.

Det er bare en følelse som du har ikke vi. :wee:  Ingen av oss mener noe vondt ment med det vi sier/gjør.  :) 

Uansett, så er det greit, Mr-SG.

Banner Mr-SG fordi jeg også liker å ha han med i leken. Men det er ikke altid det er sånn.

Banner Jr. Spre-M for å trykke ekstremt mye under denne leken. :tease: :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...