SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner Mr-SG for å presisere reglene slik de skal være. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner Spreng fordi jeg bryr meg egentlig ikke så mye om jeg avbryter en helsidestreak med bilder eller hva det måtte være, er folk så ivrig på å få en hel side for seg selv, post fortere eller kom dere over til Okkuperingsleken Egentlig syns jeg helsideokkupering kan holdes til Okkuperingsleken, hvor dette er hele poenget. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Banner LORD MACVERK fordi jeg beklager for avbrytinga. Jeg visste ikke at du brydde deg noe særlig om det, men jeg og Joking beklager. Endret 20. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Helt ærlig, og ikke vondt ment heller. I noen tilfeller syns jeg at noen her inne er litt for kravstor til tider. Jeg vil ikke gi navn på hvem det er. :huh: Det skjer heldigvis ikke ofte da. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner DeMørkeFrøene fordi han glemte å banne meg. Det skjer ikke så ofte i leken, vi er opptatt av å være seriøse. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg føler at leken blir ødelagt hvis noen blir for kravstor. Som jeg sa, det skjer heldigvis ikke ofte. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å påstå at jeg er kravstor. Jeg er opptatt av å følge reglene i tråden, slik at alle skal trives her Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner DeMørkeFrøene fordi han glemte å banne meg. Det skjer ikke så ofte i leken, vi er opptatt av å være seriøse.Jeg banner Jr. Spre-M for å nevne at jeg glemte å banne ham. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å ennå kalle meg Jr. Spre-M. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Helt ærlig, og ikke vondt ment heller. I noen tilfeller syns jeg at noen her inne er litt for kravstor til tider. Jeg vil ikke gi navn på hvem det er. :huh: Det skjer heldigvis ikke ofte da. Meg du ganske tydelig hinter til her. Jeg har allerede tilbudt meg tidligere å forlate tråden slik at dere kan få leke så masse dere vil i fred og ro. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Banner Mr-SG for å ta opp det du sa den 4. august. Vi vil jo ikke vondt, og vil jo være mest seriøse som mulig. Av og til skjer det at Joking banner folk for å si ting, ikke for noe. Endret 20. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Meg du ganske tydelig hinter til her. Jeg har allerede tilbudt meg tidligere å forlate tråden slik at dere kan få leke så masse dere vil i fred og ro. Det ser du nå helt selv. Men vi liker å ha deg med i leken da. :yes: Banner Mr-SG for å ta opp det du sa den 4. august. Vi vil jo ikke vondt, og vil jo være mest seriøse som mulig. Av og til skjer det at Joking banner folk for å si ting, ikke for noe. Banner Jr. Spre-M for å si at det er lov å være seriøs. :thumbup: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å sitere to poster i en post. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Det ser du nå helt selv. Men vi liker å ha deg med i leken da. :yes: Det føles ikke alltid slik skjønner du. Banner Sprengemobil for å snakke om post. Endret 20. september 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner Mr-SG fordi jeg også liker å ha han med i leken. Men det er ikke altid det er sånn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Det føles ikke alltid slik skjønner du. Det er bare en følelse som du har ikke vi. Ingen av oss mener noe vondt ment med det vi sier/gjør. Uansett, så er det greit, Mr-SG. Banner Mr-SG fordi jeg også liker å ha han med i leken. Men det er ikke altid det er sånn. Banner Jr. Spre-M for å trykke ekstremt mye under denne leken. :tease: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å geipe og ha fingra i øra to ganger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Jr. Spre-M, jeg banner det for å mime etter meg. :tease: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å geipe å ha fingra i øra en gang for mye i forhold til meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Banner alle her natta rtn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå