SprengeMobil Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner Joking for å sammenligne Miss Piggy med Lana Del Rey. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner MR-SMS LANA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner Joking for å også like Lana Del Rey. Han liker nok denne sangen: en helt strålende musikkvideo Fikk lysten til å reise til dette slottet der Lana iført blomsterkrans sitter på tronen med en tiger på hver sin side. Blir ikke mer ikonisk enn dette 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner mr-sms 2xlana her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner Joking for å i tillegg elske en av hennes hjemmelagde musikkvideoer til sine egne sanger: Min ultimate favorittlåt for tida :love: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner MR-SMS ER LANA SEKV ikke video av lana jeg liker face to lana Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner Joking for å ikke like musikkvideoene til Lana likevel Liker absolutt alt av Lana Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner Jr. Spre-M for å være berg satt av kjærlighet mot Lana Del Rey. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene for å skremme vettet av meg med Cradle of Filth-vaset ditt, nå skal jeg skremme deg med dette: Her har du et av Norges største band, Dimmu Borgir! Endret 18. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å skremme vettet av meg med Cradle of Filth-vaset ditt, nå skal jeg skremme deg med dette: Her har du et av Norges største band, Dimmu Borgir! Banner Jr. Spre-M for at han tror at kan skremme meg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner Seeds for å ikke la seg skremme. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner LORD MACVERK You Wanted The Best, You Got The Best! After an epic 45 year career that launched an era of Rock N Roll Legends, we’re doing our final tour ever. This is the END OF THE ROAD. 1974 TO 2019 END FOR EVER Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Banner Joking for å like KISS sin siste turne. Han var innom en konsert, på Tons of Rock 2019. Edit: Går rykter om at KISS forlenger turneen til 2021. Endret 19. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner MR-SMS skal høre på lana etter på skal prøve høre på mye som jeg greier advarer ikke sikkert jeg liker musikken til lana som sagt skal gi ho en sjanse da. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner MR-SMS skal høre på lana etter på skal prøve høre på mye som jeg greier advarer ikke sikkert jeg liker musikken til lana som sagt skal gi ho en sjanse da. Banner Joking fordi han har lyst til å høre på Lana Del Rey Kjør på i denne rekkefølgen: Born to Die Ultraviolence Honeymoon Lust for Life Norman Fucking Rockwell! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner MR-SMS NÅ BLE DU GLAD Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner Joking for å kommentere at jeg er glad. Jeg synes Born to Die er det beste albumet jeg har hørt i hele mitt liv Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner Jr. Spre-M for å ha sluttet å lage bladet LM. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å minne meg på noe som jeg har kuttet ut til fordel for jobbingen min. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Banner Jr. Spre-M for at han har funnet seg en ordentlig jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå