Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Banner Joking fordi det var ikke Lego sin side jeg snakket om, jeg ga nettsida et kallenavn. Jeg har stemt nå, på Senterpartiet! Vil du vite hvilken sang jeg hørte på når jeg gikk gjennom skogen fra valglokalet?

banner mr-sms ja anal skriv på en lapp ANAL å ta med den lappen til en speil el da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner Joking fordi han vil jeg skal skrive ANAL på en lapp og vise det i speilet.

post-472362-0-55604500-1567963542_thumb.png post-472362-0-57688900-1567963572_thumb.png

Summer Bummer kommer til å bli kjørelåta for min del. En låt jeg kommer til å spille i 90-sonen! :dribble:  :dribble:  :dribble: Her har du 90-sone:

12178.jpg

Ikke lenge etterpå satte jeg på NRK P1, og da spilte de tittelsporet på hennes nye album Norman Fucking Rockwell!

Min mening om albumet: Ganske vakkert, men synes Born to Die er ennå bedre.

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Banner LORD MACVERK fordi jeg liker alle låtene fra Born to Die, samt det meste fra Norman Fucking Rockwell! Liker også West Coast fra Ultraviolence, High by the Beach fra Honeymoon, samt Love, Lust for Life (med The Weeknd), Summer Bummer (med A$AP Rocky og Playboi Carti) og Coachella - Woodstock in My Mind fra Lust for Life. I tillegg også Young and Beautiful fra filmen The Great Gatsby. :love:  :love:  :love:

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...