MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking fordi det var ikke Lego sin side jeg snakket om, jeg ga nettsida et kallenavn. Jeg har stemt nå, på Senterpartiet! Vil du vite hvilken sang jeg hørte på når jeg gikk gjennom skogen fra valglokalet? banner mr-sms ja anal skriv på en lapp ANAL å ta med den lappen til en speil el da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Banner Joking fordi han vil jeg skal skrive ANAL på en lapp og vise det i speilet. Summer Bummer kommer til å bli kjørelåta for min del. En låt jeg kommer til å spille i 90-sonen! Her har du 90-sone: Ikke lenge etterpå satte jeg på NRK P1, og da spilte de tittelsporet på hennes nye album Norman Fucking Rockwell! Min mening om albumet: Ganske vakkert, men synes Born to Die er ennå bedre. Endret 8. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Spreng for å ha 90-sone tilgjengelig. Her oppe har vi ikke mer enn 80. Lana del Rey har noen bra sanger, men det er ganske få som passer min smak. Tror jeg kan telle dem på én hånd. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Banner LORD MACVERK for å skrive "del" i Lana Del Rey med liten D. Endret 8. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Spreng fordi jeg glemte at det er stor D. Kom forresten til 6 låter av henne som jeg liker. Men har ikke hørt på langt nær alle hun har laget. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Banner LORD MACVERK fordi jeg liker alle låtene fra Born to Die, samt det meste fra Norman Fucking Rockwell! Liker også West Coast fra Ultraviolence, High by the Beach fra Honeymoon, samt Love, Lust for Life (med The Weeknd), Summer Bummer (med A$AP Rocky og Playboi Carti) og Coachella - Woodstock in My Mind fra Lust for Life. I tillegg også Young and Beautiful fra filmen The Great Gatsby. Endret 8. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner mr-sms han Bannet Mackeren Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking for å ikke lese seg opp i sangene jeg skrev om. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 BANNER MR-SMS du kan synge høyt skal vi skilles LANA 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking for å skrive om skilsmisse. Sangteksten i sitaten er jo fra "Video Games". Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner MR-SMS NEI DET ER SPUTNIK Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Banner Joking for det er signaturen jeg mener, ikke posten du skrev om skilsmisse. Endret 8. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 BANNER MR-SMS OK Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking for å skrive alt med CAPS LOCK på. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Spreng for å bruke CAPS LOCK. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner LORD MACVERK for å blåse opp kallenavnet mitt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 BANNER MR-SMS han liker lana 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Banner Jo-KN for å leke med lille mann. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Banner MR-DS ER VÅKEN NÅ Å PÅ HER 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Banner Joking for å skrive med liten skrift. Frøene tror jeg ronker til Lana. Han lyver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå