MR SPEED Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Banner MR-SMS nå er alle klovner her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg banner Klovnen I-WANT-YOU for å ordne seg store klovnebriller i VR utgave. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Banner Joking for å kalle alle i Bannetråden v3 for klovner. Husker du dette? Du var en gang Klovnen I-WANT-YOU. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Banner MR-SMS ÅSEN HAR KLOVNEN DET Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Banner Joking for å kalle meg klovn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 BANNER MR-SMS han skriver om ord. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking for å bruke samme bannegrunn igjen og igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner MR-SMS QUEEN ROCKER NOE JEVLIG BRA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking for det er jeg helt enig med deg! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner MR-SMS nå er han :grin2: :green: :D :mrgreen: :grin: riktig good morgen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking for å kopiere mine emojier jeg brukte i min nest siste post, for så å doble dem. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Spreng for å banne emojifordobling. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner LORD MACVERK for å beskrive det Joking gjorde. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Sprengemobil for å beskrive banningen over han. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Mr-SG fordi jeg beskrev banningen til Joking, og ikke LORD MACVERK. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Spreng for å fortsette å skrive navnet mitt med CAPS LOCK. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner LORD MACVERK for å bruke CAPS LOCK. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner MR-SMS siden til Bricks & Pieces er nede ennå 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking for å dunke hodet sitt i veggen bare fordi ei Lego-nettside er nede. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner MR-SMS lego sinn side er ikke nede men Bricks & Pieces er nede. er det svaret jeg får fra siden.... Hei der! Vi jobber med forbedringer på nettsiden, og kjøp av brikker gjennom Bricks & Pieces er slått av akkurat nå. Hvis du ikke kan vente med å legge inn bestillingen kan du ringe oss så hjelper vi deg. https://www.lego.com/nb-no/service/replacementparts Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Banner Joking fordi det var ikke Lego sin side jeg snakket om, jeg ga nettsida et kallenavn. Jeg har stemt nå, på Senterpartiet! Vil du vite hvilken sang jeg hørte på når jeg gikk gjennom skogen fra valglokalet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå