MR SPEED Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner MR-SMS OM ORD Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Joking for å banne meg for ord. Vil du vite hva jeg hørte på igår kveld? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Spre-/V\ for at han hørte på noe igår kveld. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å skrive M-en i Spre-M med skråstreker. Jeg bare spør Joking om dette. Vil du også vite dette? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner MR-SMS ja det vil jeg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Joking fordi Lana Del Rey var Dagens dobbel i Kveldsåpent på NRK P1! Så for meg dette siden jeg begynte å høre på Lana. Disse to låtene ble spilt: Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Spreng for å være oppslukt av Lana del Rey. Jeg liker noen av sangene hennes selv, mest av dem Love. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Spreng for å være oppslukt av Lana del Rey. Jeg liker noen av sangene hennes selv, mest av dem Love. Love, enig med deg, er å finne på hennes forrige album Lust for Life (2017). Dette er et "box set" av nevnte album. Skal kjøpe inn resten av albumene, inkludert denne. Har jo Born to Die og NFR! allerede. Er det et album jeg vil høre på igjen og igjen, så er det Born to Die. Banner LORD MACVERK for han har helt rett, jeg er helt oppslukt av Lana Del Rey. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Sprengemobil for å like Lord Macverks siste banning. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Mr-SG for å kommentere hva jeg likte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner MR-SMS han+lana=sant 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Joking for du har helt rett i det! Favorittlåten min av Lana Del Rey er Video Games Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner ŠρԘ֊ϻ for å like en av Lana Del Rey sine musikk videoer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner DëMörkëFröëñë fordi Video Games er en helt fantastisk sang Pluss en helt fantastisk musikkvideo, som Lana Del Rey har regissert selv Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner MR-SMS ble du kåt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Joking fordi jeg blir ikke kåt av Lana bare av dette. Nå hørte jeg på en utrolig vakker låt, The greatest 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner MR-SMS bra du ble ikke sint supert da hadde du fått sang som passer deg da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner Joking for denne passer veldig godt til en mørk kveld Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner SpreOli for å like mørke kvelder. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Banner DeMørkeFrøene for å kalle meg SpreOli. Musikken til Lana Del Rey passer veldig godt til høstkvelder, særlig albumene Born to Die og Norman Fucking Rockwell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå