TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner Lana Del Rey for at han har helt rett, ble inspirert av profilbildet ditt. :yes: 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner Björk for å bekrefte det 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner Spreng for å bekrefte at bekreftelsen er bekreftet. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner LORD MACVERK fordi basillen med å ha sin favoritt blant kvinnelige sangere som profilbilde skal ikke spres videre! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner MR-SMS for han byttet oxo bilde Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner Joking fordi jeg bytta på søndagen til det jeg har nå Lana Del Rey - Born to Die Men nå hører jeg på denne sangen: Har Joking hørt på musikken til Post Malone noen gang? Hvis ikke, så skal du høre her: Ozzy er en av mange gjesteartister på Post sitt nye album Hollywood's Bleeding som kommer på fredag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 BANNER MR-SMS nei har ikke det All aboard ha ha ha ha ha ha ha Ay, ay, ay, ay, ay, ay, ay Crazy Train Ozzy Osbourne https://www.youtube.com/watch?v=tNB4nA8o5O0 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner Joking for å vise bilde av Ozzy. Jeg tipper han hører sangen på fredagen. Post Malone - Take What You Want (feat. Ozzy Osbourne & Travis Scott) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 BANNER MR-SMS nei hører på guitar boogie https://www.youtube.com/watch?v=_hZUZtNUwN0 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner Joking for å høre på Guitar Boogie. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner MR-SMS SIER til MR-SMS GOD NATT SE Å KOM I SENGA DA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Banner Joking for å skrive alle ordene unntatt Banner og Til med CAPS LOCK på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Banner Spre-M for å lukte seg selv i rompa, rett etter du har gjort nr. 2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Banner MR-DS for han fes nå 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Banner Jo-KN for å sove i senga nå når denne sitaten ble skrevet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Banner MR-DS nei sover ikke nå våken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Banner Joking for å være natterangler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 banner mr-sms for å si ja Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Banner Joking for å skrive med liten forbokstav. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Banner MR-SMS for jeg har lyst til å banne bare MR-SMS NÅ å de andre her oxo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå