MR SPEED Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner sm han har ikke fått ut LM-bladet ennå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner Joking for her er ukas nummer av Bladet LM: 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner sm han fikk ut bladet Bladet LM nå oxo da venter vi på neste LM-bladet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner Joking for det er bra du venter på neste nummer av Bladet LM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner sm han synes det er bra. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner Joking for å banne meg for noe jeg synes. PS: Har du hørt om et problem med musikk-kassetter? Kan det være feil med spilleren eller kassetten? Spilte denne kassetten igår kveld, og kassetten høres litt raskere ut i musikken enn på CDen, der det høres helt normalt ut. Kjenner du til dette problemet? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner sm usikker der, send kassetten til bake si du ha ny kassett, gammel er kassettspilleren da er den sånn på andre kassetter test med noe andre kassetter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner Joking for å nevne "kassett" fem ganger. Da finner jeg det ut selv. Hvis det er kassettens feil, så spiller jeg hele kassetten. Vurderer å kjøpe en ny spiller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) Banner Spre-M for å ikke ta med meg i bladet LM. :nei: Har ikke vært med i bladet på veldig lenge nå. Endret 24. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for det skal jeg i neste uke. Bra du skriver Bladet LM korrekt! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene for det skal jeg i neste uke. Bra du skriver Bladet LM korrekt! Banner Spre-M for å si, jeg vet ikke hva ordet "korrekt" betyr. :tease: Endret 24. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for korrekt er det samme som rett eller riktig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for korrekt er det samme som rett eller riktig. Banner Spre-M for å ikke oppfatte ironien min. Så klart vet jeg hva korrekt betyr. :) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner sm usikker der, send kassetten til bake si du ha ny kassett, gammel er kassettspilleren da er den sånn på andre kassetter test med noe andre kassetter. Klart fungerer kassetten, måtte tørke noe inni der for å få bort noe støv. Så musikken høres snart normal ut. Banner DeMørkeFrøene for å påstå at jeg ikke oppfatter ironien din. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner sm han tørker støv Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Banner Joking for det var nettopp det jeg gjorde inne i spilleren. Men over til CD’ene: De er helt OK, har kontrollspilt Ed Sheeran, Julie Bergan, Sigrid og Billie Eilish. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Banner sms yeah det er bra Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Banner Jo-KN for å være overlykkelige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Banner SCM for han skriver jeg er overlykkelige yes han har rett RSM TITANIC er ferdig bygd Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Banner Joking for å bygge ferdig RMS Titanic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå