SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Banner Joking for å gjøre Hæææææ til en farsott igjen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Banner SM skal fortelle deg en hemmelighet etter på Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 (endret) Banner Joking for å fortelle meg hemmeligheter. Volbeat er på 3. plass på VG-lista med sitt nye album Rewind, Replay, Rebound. https://www.vglista.no/topplister/topp-40-album-2019-32/ Endret 9. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Banner SP Hell_Frode å TheDarkSeeds - SCM er samme person du 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Banner Joking for å linke til både Hell_Frode og DeMørkeFrøene. Han bruker bare sistnevnte siden 2015, han la ned Hell_Frode i 2012. Kan Frode være det ekte navnet tolv Frøene? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 (endret) Banner Joking for Nothing Else Matters er jo en kjempefin låt Bra du spilte den En av Metallica-CDene jeg har bestilt er kommet. Det er Ride The Lightning, bandets andre studioalbum, gitt ut i 1984. Den jeg bestilte er en remastered utgave fra 2016 som også er pakket i digipak. Pakke 2 fra CDON.com er på vei, mens pakke 3 er ennå under behandling. Endret 9. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Banner sm hort paa kill em all 10 sanger forsetter paa ride the lightning rste som stopper airpods tommer seg for strom skriver fra vr head settet. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Banner Joking for det er bra du hører på de to første albumene til Metallica! Kill ‘Em All (1983) og Ride the Lightning (1984) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Banner Joking for å linke til både Hell_Frode og DeMørkeFrøene. Han bruker bare sistnevnte siden 2015, han la ned Hell_Frode i 2012. Kan Frode være det ekte navnet tolv Frøene?Stemmer det, Frode er faktisk mitt ordentlige navn. :yes: Banner Spre-M for å informere Jo-KN om Metallica. PS: Jeg la merke til at dere to Jo-KN og Spre-M la Hell_Frode (gammle brukeren min) som venn. Hva er greia med det, når jeg ikke bruker den brukeren!! :huh: Så jeg ordnet dete begge som venn på TheD brukeren min. :yeS: PPS: Ost og leverpostei i lag på brødskiva er rå godt. PPPS: Ost og sjokoladepålegg i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPS: Ost og bringebærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPS: Ost og honning i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPS: Ost og jordbærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPS: Ost og kaviar i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPS: Ost og skinke i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPS: Ost og røvinsnabb i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPS: Ost og agurk i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPPS: Ost og servelat i lag på brødskiva er også rå godt. Endret 10. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å finne ut at vi har lagt til Hell_Frode som venn. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner Spre-M for at jeg trodde du lå og sov. PS: Ost og leverpostei i lag på brødskiva er rå godt. PPS: Ost og sjokoladepålegg i lag på brødskiva er også rå godt. PPPS: Ost og bringebærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPS: Ost og honning i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPS: Ost og jordbærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPS: Ost og kaviar i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPS: Ost og skinke i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPS: Ost og røvinsnabb i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPS: Ost og agurk i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPS: Ost og servelat i lag på brødskiva er også rå godt. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å ramse opp ost og alle typer pålegg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner sm si videre frode han mett naa 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Banner Joking for nå er jeg på hurtigruta, nå skal jeg reise til Svolvær Endret 10. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner Sm bra musikk 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Banner Joking for tenk hvor heldig jeg var 13. juli, og så Metallica spille i Granåsen! Ghost og Bokassa varmet opp De to første bandene jeg nevnte er et av verdens beste liveband Endret 10. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner SMART MOBIL for han liker Metallica, er 4 albumet jeg hører på bruker pc nå, nei over 42099 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner Joking for han nevner 42099 hæææææ? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Banner SM får si det før jeg går turen min, ang 42099 se bilde du. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå