TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Banner Lille $pre-M for at hann ikke vil gi patent på LM-Magasinet. Er i den virtuelle $pre-M kiosken nå. - Ari-ZO, har dere ikke fått inn LM-Magasinet? - Thed, desverre vi har ikke fått den inn enda. Vi skal få inn varene inn i dag. Du får komme innom senere i dag. Endret 7. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å lage en historie om Bladet LM, samt å kalle meg Spre-M med dollartegn som om det var Ty Dolla $ign. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Banner Jo-KN, for at han ikke vil gå til den virtuelle $pre-M kiosken. Jeg spurte den søte kassa dama Ari-ZO, om dem hadde LM-magasinet. Hun svarete at dem får inn løpe av dagen. Jeg vil så gjerne bli med i LM-magasinet. Så jeg fikk høre at man kan havne på første siden av det bledet, hvis man er tidlig ute ordner bladet. Endret 7. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner DS bladet lm er konk nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Joking for nei, det er den ikke! 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Sprengemobil for å bruke sinna utropstegn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Mr-SG for å påstå at jeg er sinna. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Sprengemobil for å avkrefte min sinnateori om han. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Mr-SG for å lage en sinnateori. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Mr-SG for snike seg først i køen på den virtuelle $spre-M kiosken. -Faen også, den sniken. Tenkte TheD der han stod. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner DarkSeeds for å banne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Banner Mr-SG for nå måtte jeg redigere posten min flere ganger. Endret 7. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Mr-SG, for å hute deg helt bak i køen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å banne Gompen, og ikke meg. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Sprengemobil for å kalle meg Gompen. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Bannder Spre-M for å knuffe ekstremt i køen. Du skal ikke være her i $pre-M kiosken. Skal ikke du være hjemme å lage LM bladet? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for klart jeg skal lage Bladet LM idag, jeg har fått ordre fra sjefredaktør Joking. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Sprengemobil for å følge ordre. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Banner Spre-M for å skape enda større kø. $pre-M kiosken er ekstremt populær i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå