MR SPEED Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner SM. Han tuller felt nå. Ha ha 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Joking fordi han skriver jeg tuller. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner SM han å jeg ser ikke MR SG Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Joking for jeg vet når Mr-SG dukker opp på Lekeplassen. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Spreng for å vite når Gompen kommer tilbake. Jeg irriterer meg over w-tasten min, den funker ikke skikkelig sånn at jeg må gjøre om w-a-s-d-oppsettet når jeg Minecraft'er. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner LM jeg har 5. Min i vr spillet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Joking for å spille VR i kun 5 minutter. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Spreng for å ikke spille VR. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner LORD MACVERK for nei, men jeg har prøvd Samsung Gear VR med en Samsung Galaxy S8+, og den gangen så jeg YouTube-videoer i VR. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Spreng for jeg har ikke prøvd VR, har ingen steder å prøve såvidt jeg vet og gidder ikke kjøpe det. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner LORD MACVERK for han er lat, gidder ikke å kjøpe VR. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Banner Spre-M for at han er også lat, han gidder ikke å okkupere i okkuperings leken min. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Banner Ds han er latt gider ikke banne saa mye ha er lat lykke til Ds Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Bånner Joking for å ikke bruke bokståven «å», då gir jeg hån trening i å bruke bokståven «å». Derfor bytter jeg ut hver «å» med bokståven «å». 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Advarsel. Bannefri kommentar incoming. Jeg ser folk skriver i tråden at de likte bedre før når dere kalte hverandre forskjellige navn osv. Dette synes jeg dere må lov til å fortsette med . Det siste jeg ønsket med min tilbakekomst var å ødelegge moroa for dere i denne tråden. Men for min egen personlige del trekker jeg meg ut isåfall så kan dere ha det fint på deres egne lille måte uten meg Endret 5. august 2019 av Mr supergomp 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Banner Mr-SG for du ødelegger ikke moroa! Vi kommer alle til å bli lei oss hvis du trekker deg ut igjen. Vi fortsetter å bruke kallenavn relatert til faktiske brukernavn, og vi banner ikke unødig. Endret 5. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Men jeg ser jo at folk skriver at de likte tråden bedre før. Jeg vil ikke være den strenge som kommer inn og ødelegger moroa. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Banner Mr-SG for å poste en kommentar uten banning. Men du er jo ikke den strenge og du ødelegger ikke moroa! Vi er seriøse når du er i tråden. Tråden er fortsatt den samme når du er her. Vi følger reglene helt klart! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Banner SM da jeg ikke bruker å æ da jeg bruker Oculus 128 GB vr head sett kan jeg ikke det weak up plz. SM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Banner Joking for å gjøre meg misunnelig pga hans VR-samling. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå