SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner Joking for du har rett 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner Sprenge for å si at Jokin har rett. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner LORD MACVERK for å enda en gang legge seg inn i hva jeg gjør. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 (endret) Banner SM påstår LM bryr seg med han det han gjør. Endret 3. august 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner Joking for nå er det en time igjen til Åge og Sambandet spiller 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner i vr for sm liker Age s. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner Joking for å banne meg i VR. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 BANNE SM for han skriver om VR 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner Joking for å gjøre meg sjalu på VR. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner Joking for å gjøre meg sjalu på VR. Banner Lille Gutt for å ikke gidder å okkupere i Okkuperings Leken min. Banner ham igjen for at han er skit redd for å miste 7 eller 49 poeng i den leken. :wee: 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å enda kalle meg Lille Gutt. Ikke bruk det navnet, man skal kun bruke kallenavn relatert til faktiske brukernavn. Hvis du fortsetter å gjøre sånt, så kan vi risikere å miste Mr SuperGomp. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å enda kalle meg Lille Gutt. Ikke bruk det navnet, man skal kun bruke kallenavn relatert til faktiske brukernavn. Hvis du fortsetter å gjøre sånt, så kan vi risikere å miste Mr SuperGomp. Banner Spre-M for å være streng. Forresten det plager ikke meg, altså kalle vær andre for noe annet. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å påstå at jeg er streng. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner Sprenge for tja, streng og streng, personlig syns jeg nesten det ble morsommere når vi fant på rare kallenavn, men den useriøse delen med kallenavn var grunnen til at Supergompen kuttet ut denne tråden. Derfor må vi bruke brukernavn eller kallenavn lik brukernavn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Banner LORD MACVERK for å forklare hele situasjonen med kallenavn. LORD MACVERK: Godkjent Bladet LM: Ikke godkjent 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Sprenge for tja, streng og streng, personlig syns jeg nesten det ble morsommere når vi fant på rare kallenavn, men den useriøse delen med kallenavn var grunnen til at Supergompen kuttet ut denne tråden. Derfor må vi bruke brukernavn eller kallenavn lik brukernavn. Enig, syns også det var artig at vi fant på rare kallenavn. PS: Det kan være mulig at jeg forveksler litt nå for alt jeg vet. Jeg mener jeg husker at Mr-SG, eller var det han!! Det kan også være LMV som nevnte dette om at hvordan man bør banne. Uansett, så er det nå en av dem som sa det for ekstremt mange mange sider siden i denne leken. At man skal banne den over seg for noe h*n har/gjort for noe. Ikke banne den over seg bare for å si/spørre om noe. Jeg mener det var årsaken til at Mr-SG tokk en lang pause fra denne leken, rett meg gjerne hvis jeg husker feil feil person. Banner LORD MACVERK for å forklare hele situasjonen med kallenavn. LORD MACVERK: Godkjent Bladet LM: Ikke godkjent Banner Lille Ba......nei. Ikke det kalle navnet. Jeg banner Spre-M for å sitere det som er rett og det som er galt. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner DeMørkeFrøene for å understreke navnet mitt. Det står i reglementet at det ikke lenger er nødvendig å banne brukeren over seg for noe h*n skrev, men vi gjør jo det for å være flinkere til å banne: F.eks. Banner SprengeMobil for å lage ugagn i denne tråden. Banner DeMørkeFrøene for å påstå at jeg lager ugagn. IKKE Banner SprengeMobil for å lage ugagn i denne tråden. Banner DeMørkeFrøene se på denne linken: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Spre-M for å ramse opp masse rart. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner ds for han ikke sover 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Banner Joking for jeg er våken nå! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå