SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Trusegutten for jeg gjorde ikke det, det er Trusegutten som gjorde det 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Spre-M for nei. Du gjorde det. :tease: 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Trusegutten for å skylde på meg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) Banner Harry han lar fyliken få skylden her. Endret 7. juli 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ for å redigere sitt siste innlegg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) BANNER HARRY han er veldig HARRY i dag yeah HARRY STÅ PÅ HARRY GUTT :tease: Endret 7. juli 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ Bitch æ leike itj butikkBromstad, hææææBitch æ leike itj butikkBromstad, hææææBitch æ leike itj butikkBromstad, hææææBitch æ leike itj, bitch æ leike itj, bitch æ leike itj butikk [Verse 1]Ja, dæm spør mæ om ei fjølKritings eller kjøp?Kritings hent den sjølÆ leik'itj butikk, æ sell drugsDæm spør mæ om ei fjølKritings eller kjøpKritings hent den sjølÆ leik'itj butikk, æ sell drugsDæm spør mæ om ei fjølÆ si "æ har da stør"Kilohvit på dør, du gir mæ 50 og det snørDæm spør mæ om ei fjølÆ si "æ har da stør"Kilohvit på dør, du gir mæ 50 og det snørÆ veit da koss det går ned på senteret, rusa ut av helveteBugatti(?) ut ruta, gutta utafor og heng itj medTusenlappa slenges ned, Treng itj engang tenk på detPengan kjem fra femmera og femmera e enkeltHar æ fjøl, æ spør dæ "har du fjør?"Øyemål på 10, men ikke 100, e itj ørnÆ føle itj for å søv, kis æ har da snøSnorte eller skjøt, æ gir da faen, bare kjøp7040, øh![Hook][Verse 2]Dæm spør mæ om ei fjølÆ spør dæm "kan du skjøt?"Marsipanen e gul og kan itj snortes, e så bløtDæm spør mæ om ei fjølÆ spør dæm "kan du skjøt?"Marsipanen e gul og kan itj snortes, e så bløtPå kjøret, formen støggMen kjøre for å kjøpÆ skjønne itj at æ tør, men æ e tom og treng en bumpPå kjøret, formen støggMen kjøre for å kjøpÆ skjønne itj at æ tør, men æ e tom og treng en bumpÆ veit da koss det går nedi miljøet, Kritings] nekt æ innføreLeike itj nokka butikk gutta utafor med blyrøretRusa, formen sykt sprengtLyg itj, du får my dengLeike itj nokka butikk eller bank, vi driv itj utleggDæm spør mæ om en ekstra dag, æ spør dæm "e du fette gal?"Nekte, gir dæ smækk som svarUt ruta gut som Mc-ern-karKisan ikke paye, sende kisan dit som knekke hanTåle itj du den varmen ta og held dæ te å trekk for faen[Hook][Outro]Ja, hææææ?Søtti førti fuckings fuckings, hæææ?Hackera bli slengt ut ei ruta, guta, hæææ?Klar for å smækk din jævla puta hvis du ikke paye ut, hæææBræh! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 BANNER HARRY sprit kongen brenner ennå for Fyliken må drekke HÆÅH da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) Banner Bromstad Hææææ for å kalle meg spritkongen. «Han tar feil da HÆ er sprit og HÆÅH er dop.» Endret 7. juli 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner helleren av dop å spritt fyliken skrikker etter good sakene nå. :tease: 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ for å påstå at jeg skriker etter godsakene. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner harry er ikke deg som skriker etter god sakene da men fyliken +du er ikke han weak up 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ for han har rett 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Spre-M for å elske å trykke på like knappen, på hvem som helst nesten konstant. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Trusegutten for jeg gjør jo det i påvente Bladet LM skulle trykke like knappen på mine innlegg. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Spre-M, jeg banner deg for å gi en ordre, med å trykke på like knappen hans. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Trusegutten for å hindre Bladet LM i å gjøre noe. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Harry for gi ut Bladet LM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ for det skal jeg gjøre på onsdag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Banner Harry jeg kan melle deg på sommer skole da. :tease: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå