MR SPEED Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 BANNER Dynamitt kubben IGJEN HAR DU JUKSET IGJEN. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Hæææææ for nei jeg har ikke juksa 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Sims for å finne opp sprit med 250% alkohol. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Bladet LM for å importere inn HÆ med 250% alkohol til Norge ulovlig. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Banner MR HÆÅH SELV Hans himkok med navnet HÆÅH med 250% alkohol er klar til drikes skål da gutter MR HÆÅH er nå dritings nå MR HÆÅH drek det opp. Endret 6. juli 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Hææææ for du fikk meg til å høre på denne sangen: 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Harry for hører musikk bedre musikk under jokke Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på megTenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjortHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megTenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjortHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megOg hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eierVeldedighet er in for tidaGi meg alt du eierTenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerteOg tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mittFor jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengLigge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilEn kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vilEller hvordan dem skal få det tilSå..Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megTenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjortHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megFor jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengLigge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilEn kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vilEller hvordan dem skal få det tilSå..Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megTenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjortHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg, hvis jeg var degHvis jeg var degHvis jeg var deg..... 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ for å skrive en hel sangtekst. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Harry snart er jeg å mario klar for VR kjøpte Nintendo Labo VR Kit - Kompletthttps://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/switch-spill/nintendo-labo/nintendo-labo-vr-kit-komplett-for-nintendo-switch-140322-p0000069421 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ for nå gjør han comeback med VR 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Spre-M for å blande HÆ og HÆÅH i lag. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner HARRY SELV drekk det opp, Høggeren sier det da DREKK DET OPP. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Jo-KN, jeg banner deg får og gi meg blandingen, jeg døper den for HÆÆÅÅH. *gulp *gulp *gulp *gulp *gulp Å HELVETE, *hikk SÅ FÅRT JEG FIKK STÅ. *hikk *hikk *hikk *hikk *hikk *hikk *hikk *hikk 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) Banner Fyliken for han er viruel dritings. :tease: :tease: Endret 7. juli 2019 av Jokingnutria 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Bromstad Hææææ for å kalle Trusegutten fyllik. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) *hikk *hikk Jeg... *hikk *hikk *hikk ...banner... *hikk ...deg Spre-M... *hikk ...for å forvandlet... *hikk *hikk ...til en super sexy... *hikk *hikk ...jente. *hikk Er det... *hikk *hikk ...HÆÆÅÅH... *hikk ...blaningen som gjør det? *hikk *hikk Endret 7. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Trusegutten for å forvandle seg til en super sexy jente. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) *hikk *hikk Spre-M...*hikk ...jeg banner deg... *hikk *hikk ...for også... *hikk *hikk *hikk *hikk ...ha tatt en... *hikk *hikk *hikk...slurk... *hikk...HÆÆÅÅH. Endret 7. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Trusegutten for å blande HÆ og HÆÅH. Han dør snart... 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Banner Spre-M... *hikk ...for å... *hikk *hikk *hikk ...påstå at... *hikk ...jeg har blandet drinken. *hikk *hikk *hikk *hikk Når det er faktisk... *hikk ...han selv har gjort det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå