MR SPEED Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 BANNER Harry igjen nei takk for dyrt nå kom onkel skrue inn da. Han sier kom inn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Banner Michael Poulsen for å invitere inn Onkel Skrue. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 BANNER HARRY IGJEN for han skriver om skrue da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Banner Michael Poulsen for nå må han skrue på VR-brillene sine da han kolliderte med veggen igår. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 BANNER HARRY SELV han sier. Jeg brukte vr briller nei ikke går da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Banner Michael Poulsen for nå gikk jeg amok i bestillingen! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Banner Harry han gikk amok i bestilingen la meg hjelpe deg her har du noen små venner :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner Jo-KN for at han er sørpe full i denne virtuelle verden, og snakker bare fyllesnakk. Og i tillegg prøver han å dunke hodet sitt virtuelt 8 ganger i veggen bare for å prøve å bli kvitt fylla. :rofl: :rofl: :rofl: 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner Trusegutten for å lage en virtuell fyllefest, den er over for lengst! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 BANNER HARRY HAN GIKK amok i bestillingen HVA HAR DU KJØPT BPASS PÅ DU IKKE BLAKKER DEG HELT DA 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner Michael Poulsen fordi han kom lengst i grisehuset i natt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Baner hary ham kon nk 2 i grisse lopa 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner Michael selv for å skrive feil. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 BANER hary får hon skriver jag skrever feul 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner Michael for å skrive på svensk. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner JOKKE JEG KØDDA MED DEG Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på megTenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjortHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megTenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjortHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megOg hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eierVeldedighet er in for tidaGi meg alt du eierTenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerteOg tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mittFor jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengLigge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilEn kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vilEller hvordan dem skal få det tilSå..Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på megHvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megTenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjortHvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min seng Ligge der i mørket og lytte til min by En by som alle rømmer til En kirkegård av drømmer Og ingen veit helt hva dem vil Eller hvordan dem skal få det til Så.. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg, hvis jeg var deg Hvis jeg var deg Hvis jeg var deg..... 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner Michael Poulsen for å synge en hel sang av Jokke og valentinerne. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Spre-M, jeg banner deg for å pirre Jo-KN for å opprette en enda ny virtuell fyllefest. Nå har Jo-KN begynt å synge årets beste fyllesang. :rofl: 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Banner Trusegutten for å flire seg i hjel av Jokings fyllefest. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 (endret) BANNER HARRY SI VIDERE FYLIKEN SELV SI VIDERE TIL FYLIKEN Spre-M, jeg banner deg for å pirre Jo-KN for å opprette en enda ny virtuell fyllefest. Nå har Jo-KN begynt å synge årets beste fyllesang. :rofl: FYLLIKEN SELV ER DITT NYE NAVN Ketchup på skjorta Og sennep i ræva Goggen fikk juling Og jeg blei taua Vi skulle på kino Men hva fikk vi se En sjappe med alkohol Og det var det To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen Goggen fikk lønning Og jeg var blakk Det er ingen av oss som går rundt og Speller sjakk Så hva skal en gjørra Skal en legge seg ned Eller slå ut håret Og stikke ut et sted To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen Ketchup på skjorta Sennep i ræva Goggen fikk juling Og jeg blei taua Vi skulle på kino Men hva fikk vi se En sjappe med alkohol Og det var det To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen To fulle menn, rider igjen 233BF4F6-2470-4C2F-8B35-F1D356E179E3.bmp Endret 28. juni 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå