SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Banner Volbeat fordi han fortsatt er en omen og vil enda ikke gi meg svaret på hva MR-OO betyr. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Banner Arnold selv han sier jeg er en omen MR-OO STIKK ORD KELLY 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Banner Volbeat for MR-OO betyr Ozzy Osbourne. Endret 4. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Banner ARNOLD selv riktig MR-OO, er John Michael Ozzy Osbourne The Prince of Darkness Godfather of heavy metal. Endret 4. mai 2019 av Jokingnutria 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Banner Volbeat for å skrive to kallenavn på Ozzy. Endret 4. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Banner ARNOLD selv Nå ser vi ikke MR-OO MERE HER. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Banner Volbeat for han tror Lord_MV ikke er der mer. Jeg tror han kommer tilbake en dag... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Banner TNT MOBIL for han trur OZZY KOMMER TIL BAKE 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Banner Volbeat for han skriver om Ozzy. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Banner Sprenge fordi tja, kikker innom av og til, men jeg blir så fort lei av denne tråden når folk banner hverandre over ting som ikke engang gir mening noen vei. Føles av og til som et galehus her inne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Banner Sprenge fordi tja, kikker innom av og til, men jeg blir så fort lei av denne tråden når folk banner hverandre over ting som ikke engang gir mening noen vei. Føles av og til som et galehus her inne. Banner MR-OZZY SELV vi prøver så godt vi kan her , soory det der som kommer nå ..........du minner NOE JEVLIG nå om virkelig om OZZY O selv, det her er i fra et tv program ozzo sa i programmet de jævla dritt ungene å det var ungene hans mente i sinne å du minner om ozzy nå,Da har du fått NAVNET MR-OZZY SELV. Endret 6. mai 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner Volbeat fordi han skriver masse tull jeg ikke skjønner noe av. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner Sprenge fordi det er akkurat det jeg mener. Ingen kritikk til noen av de som poster her, men av og til virker det mer som tulleinnlegg enn reelle innlegg, selv på tross av meningen med tråden som ikke er så veldig seriøs i seg selv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner MR-OZZY SELV for han synes det er tulleinnlegg her. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner Joking for å kalle meg noe jeg ikke heter eller kaller meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner LMV for å ha ullunderbokser på seg nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner DeMørkeFrøene for å påstå at Lord_MV har ullunderbukser på. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner Sprenge fordi påstanden til Seeds om at jeg har ullunderbukser på, er feil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Banner Lord_MV fordi han skriver feil. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Banner Sprenge fordi han sier jeg skriver feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå