SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner DeMørkeFrøene for jeg bestemmer hvor mange Trusegutten-filmer skal lages. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) Banner MR AS RIKTIG vi kaller neste film Truseguten vs rævslikeren Endret 20. april 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner VOLBEAT for å komme frem med rykter om tittelen til neste film om Trusegutten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner VOLBEAT for å komme frem med rykter om tittelen til neste film om Trusegutten. Banner Spre-M, du og den der Trusegutt filmen, ass. :p 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Seeds fordi Joking begynte med trusegutt-greiene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Lord_MV for sånn så det ut når jeg spilte Minecraft: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) Banner MR AS for å si videre til truse gutten, det var thed som begynte med det trusegutt greine da ikke meg. Endret 20. april 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Volbeat fordi det var han som begynte med Trusegutt-greiene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner han over feil. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Volbeat fordi han liker Volbeat. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner MR AS for han sier jeg liker Volbeat hæææææ? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) Banner Volbeat for evigt Memory, your lamp light is burning holes Recover the damage, bring it all homeFollow the bliss just like summer songPlease stay there forever, I'll try to rememberCome home Memory, you gave me another noteA voice that is endless, bring it all homeOh what it is feels like a summer songI'll stay here forever, her face I remember For evigt, måske for evigtSkal vi sammen, samme vejOg når I morgen får øjne, og natten hviler sigSkal vi for evigt måske samme vej Happiness, I'm sorry you've been on holdThe doors will be open, bring it all home'Cause what it is, feels like a summer songI'll stay here forever now that I remember For evigt, måske for evigtSkal vi sammen, samme vejOg når I morgen får øjne, og natten hviler sigSkal vi for evigt måske samme vej For all these symbols don't open our eyesWe'll close them instead, leave the messenger behindBut one day we will know https://genius.com/Volbeat-for-evigt-lyrics For evigt, måske for evigtSkal vi sammen, samme vejOg når I morgen får øjne, og natten hviler sigSkal vi for evigt måske for evigt For evigt, måske for evigtSkal vi sammen, samme vejOg når I morgen får øjne, og natten hviler sigSkal vi for evigt måske samme vej Skal vi for evigt måske samme vejSkal vi for evigt måske samme vej Endret 21. april 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner MR AS kona de heter Maria Shriver Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Volbeat fordi jeg er singel. Fikk du ikke med deg bildet jeg la ut på denne siden? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Sprenge fordi jeg er lei av trusegutt-greiene. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Lord Macverk for å snakke om truser. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Mr-SG for vi må fortsette med trusegutt-greiene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Sprengemobil for å prate om truser, selv om jeg ikke har peiling på hvorfor han snakker om det. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Mr supergomp COOL YOU ARE BACK. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Banner Volbeat fordi han nevner Mr-SG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå