Scarvo Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Banner supergomp fordi jeg ikke har brydd meg stort om lekeplassen i det siste, med unntak av tre visse tråder. Banner Macverk for ikke å bry seg om oss og lekeplassen Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Banner supergomp for nei, trådene som kjeder meg, ikke folkene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Banner LMV for at han kjeder seg men noen enkle tråder/leker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Banner DarkSeeds for å ikke støtte Lord Macverk i sin utfordring med tanke på kjedelige tråder. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Banner supergomp for jaja, jeg svarer i trådene jeg vil svare i når jeg føler for det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Banner supergomp for jaja, jeg svarer i trådene jeg vil svare i når jeg føler for det. Ingen banning i denne kommentaren. Håper ikke du misforsto meg i min forrige kommentar. Jeg er jo naturligvis helt enig i at du selv må delta i de trådene du føler for. Ønsker ikke at du skal tro jeg mener noe annet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Banner Mr-SG for å ikke å holde følge med røde tråden. Det samme kan jeg si til LMV. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Banner DarkSeeds for å kommentere min avsporing (selv om jeg mener den var godt begrunnet) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Mr-SG, jeg banner deg for å ta en begrunnelse. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Banner Seeds for jeg har da holdt meg til tråden ved å banne den over meg. Ikke alltid grunnen for banninga gir mening eller er en grunn i seg selv, men er ikke poenget å skrive "banner -navn- for" hva man nå finner på? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Banner Mackeren selv kjøpt Xbox One X den er bedre ps4.pro Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Banner Jokingnutria, og forsåvidt alle andre også, for å informere om at jeg sannsynligvis trekker meg ut av denne tråden snart. Blir ganske enkelt litt uinteressant for meg å drive banne folk for absolutt ingen grunn i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Banner supergomp fordi han vil forlate denne tråden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Banner LMV for at han vil savne Mr-SG i denne tråden. Ps: Det er i såfall sant at ikke altids en banning gir mening, enig der LMV. Samtidig er jeg også enig i hva Mr-SG sier, om at det må være en hvis begrunnelsen på hvorfor man banner ham/hun over deg. Hvis en banning ikke har en begrunnelsen, så føler jeg også at tråden blir ødelagt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Banner Seeds for å skrive noe som gir mening. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Banner LMV for at han er enig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 (endret) Banner selve leken, at det er blidt så stille her. XD lol Endret 27. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Banner TheDarkSeeds - SCM for han banner diskusjon.no Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Jo-KN, banner deg for at du har enda ikke lagt deg for natten. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Banner TheDarkSeeds - SCM for han tar feil jeg våknet opp da. for jeg har snud døgn rytmen fra natt til dag da good natt til th-ed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå