Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Banner gompen for å være newbie Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Banner Chocolate-monster for å være diskusjonspensjonist. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Banner supergompen for å si man har en kort karriere på diskusjon. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) CM, jeg er også en diskusjonspensjonist, jeg er enda eldere enn deg igjen her inne. Skjekk min gamle bruker jeg har her inne, som Hell_Frode. For å finne min korrekte alder. PS: Banner deg CM for at du er mye yngre enn meg her inne. Naah, lille bane, hvordan går der? :wee: Endret 18. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) CM, jeg er også en diskusjonspensjonist, jeg er enda eldere enn deg igjen her inne. Skjekk min gamle bruker jeg har her inne, som Hell_Frode. For å finne min korrekte alder. PS: Banner deg CM for at du er mye yngre enn meg her inne. Naah, lille bane, hvordan går der? :wee:µ Banner Mr HLFR her se å trykk her fort deg https://lekmer.no/76112-lego-dc-super-heroes-app-controlled-batmobile/p/89223%C2%A0 Endret 19. november 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Banner jokin fordi jeg ikke tørr å trykke der ( Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Banner CM for å kvie seg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Banner TDS for å poste tidelig, og stalka den gamle brukeren din, jeg bodde å i Finnmark i fjor btw :b Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Banner den gullbelakte kinderegget, for å ikke tenke på å ordne til julen, tenker bare kun på meg og Finnmark. XP lol Endret 27. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Banner TDS fordi han mener jeg burde tenke på julen før desember Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 CM, de flete i byen gjør jo det. Bannder deg for at jeg regnet med at du kansje jobbet i en kjøpesenter som vaktmester. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Banner TDS for lurer på hvordan han vet hva de fleste i byen tenker? (Nei, studerer og har fått meg en deltidsjobb på flyplassen) :b Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Banner CM for å bevise at han ikke jobber som en vaktmester på et kjøpesenter. :wee: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Banner TDS for å være smart haha Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Banner CM for at ha kommer til å bruke bokstavene "e" og "a" i sin neste sitat. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Banner CM for at ha kommer til å bruke bokstavene "e" og "a" i sin neste sitat. Banner mr dark er ferdig med pc benken min nå med blinkene diode lys på 7 farger , jeg har koplet ut spille pc pluss har web browser fra hell i 4k tv mitt på 65 tommer venter ny laptop som skal brukes til 65 tommer 4k tv mitt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Banner mr dark er ferdig med pc benken min nå med blinkene diode lys på 7 farger , jeg har koplet ut spille pc pluss har web browser fra hell i 4k tv mitt på 65 tommer venter ny laptop som skal brukes til 65 tommer 4k tv mitt Banner Jokin for at han snakker noe om Tv, Pc, benk, browser og bærbar-pc jeg ikke skjønner noe om. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Banner TDS fordi han glemte å nevne diodelys i 7 farger. Endret 8. desember 2018 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Banner CM for at du skulle ikke bruke bokstavene "e" og "a". Det er for å ungå at jeg fikk rett i min forige sitat (under deg). Og jeg fikk rett. C¦ yey Endret 8. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Banner Mr Dark er her yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå