Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Banner han over vet det da :p  orket ikke skrive det her i går, er mange som prøver å kjøpe 21311 Lego Voltron til 1999.kr inkludert meg, men umulig nå :confused:  :p får opp hele tiden (Sorry! An unexpected error has occurred. Please try again)

Sorry! 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner Supergomp fordi jeg kan legge fram mye verre hvis jeg blir skikkelig forbanna :p

Banner Lord MacVerk for å si  :tease:

Nei! her er'e no muffens, karer.

Å æ detta for slags jungelskapning a'?

Må væra importert til Forumet uten karantene, skulle je tru'.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Banner Supergomp for å si videre til  :tease: Pliscin jeg skal bruke 35.000.kr på lego dette år :yes:  å Brikkelauget

for norske LEGO-entusiaster jeg er en av de  :green: + får ikke kjøpt 

21309 LEGO® NASA Apollo Saturn V 21311Voltron har prøvd på 4 browsere men får vente på epost fra lego :( 

21309

Lenke til kommentar

Banner Joking for å spørre om hvor i all verden du har råd til slikt? Hva jobber du med lurer jeg på? :)

Banner deg Mr Supergomp jobber ikke er grunnen er eplepsien min er trygda + sparer 2500.kr pr måned for 35.000 var et eksempe for 2500x12 er 30.000.kr  

Banner Gomp for du har sikkert også en dyr intresse. Hvor dyr intresse vet jeg ikke da. Min dyre intresse er Gaminig. =D

Banner deg Mr dark jepp spille pcn kostet meg 26000 tusen, jepp det er dyrt ps4 pro kostet 6000.kr psvr er dyrt den oxo ps betalte litt pr måned  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...