MR SPEED Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Banner MR DARK for jeg er ferdig med med se bilde. neste er 60052 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Banner Joking for å legge ut bilde. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Banner Mr supergomp for han er forelska i TheDarkSeeds - SCM å ikke i meg calling Dr Love. You need my love baby, oh so badYou're not the only one I've ever hadAnd if I say I want to set you freeDon't you know you'll be in miseryThey call me (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)And even though I'm full of sinIn the end you'll let me inYou'll let me through, there's nothin' you can doYou need my lovin', don't you know it's trueSo if you please get on your kneesThere are no bills, there are no feesBaby, I know what your problem isThe first step of the cure is a kissSo call me (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love)I am your doctor of love (calling Dr. love), haaaaaaThey call me (Dr. love), they call me Dr. Love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)Ooh, they call me (Dr. love)I am the doctor of love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)Ooh, they Call me (Dr. love)I am your doctor of love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinking of (calling Dr. love), ooh, yeahYeah, they call me (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)Love, love, love, (Dr. love)Love, love, love, love, (calling Dr. love) love Dr. Love(Calling Dr. Love)I've got the cure you're thinkin' (Dr. love)I've got the cure you're thinkin' (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)They call me Dr. Love (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Banner Joking for å prøve å skape manlove mellom meg og DarkSeeds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Banner Mr supergomp for å snakke om manlove. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Banner Eilifr for jeg skal hente 2 pakker snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Banner Jokin for at jeg fikk mine siste pakker jeg bestilte i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Banner DarkSeeds for å skryte av det norske postvesenet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Banner DarkSeeds for å skryte av det norske postvesenet. Banner Gomp for å si at, jeg vil ikke akkurat skryte over dem da men. Ikke altids pakken leveres direkte i postkassen eller nærmeste posthus. Ikke det siste året, da måtte jeg hente pakken på Pick Up Point. Da er det skjeldent at jeg har mulighet for å hente pakken. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Banner Gomp for å si at, jeg vil ikke akkurat skryte over dem da men. Ikke altids pakken leveres direkte i postkassen eller nærmeste posthus. Ikke det siste året, da måtte jeg hente pakken på Pick Up Point. Da er det skjeldent at jeg har mulighet for å hente pakken. Banner DarkSeeds for å informere om at slik blir det når du bor i landets nordligste landsdel. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Banner Supergompen for å si at DarkSeeds bor langt oppi gokk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Banner Macverk for å spørre om du nyter ferien? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Banner Macverk for å spørre om du nyter ferien? Banner deg over ha ha mener du han har virkelig har blitt bannet her forumet er det du mener. Endret 23. juli 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Banner Joking for å bekrefte at jeg bare er grei med Macverken. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Banner han over for å spørre er du redd for meg er ikke farlig Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Banner Joking for å svare på hans spørsmål: Nei jeg er ikke "redd" for noen på et internettforum Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Banner Supergomp fordi jeg er trygdet og arbeidsledig, så har teknisk sett ferie hele tiden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Banner deg over for lego sinn side er up fuck aaaaaaaa du må være vip medlem for å kjøpe Voltron https://shop.lego.com/en-US/Voltron-21311 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Banner Jokin for å være voldsom. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Banner Seeds for å kalle Joking voldsom. Banner deg over for lego sinn side er up fuck aaaaaaaa du må være vip medlem for å kjøpe Voltron https://shop.lego.com/en-US/Voltron-21311 Du trenger ikke det, den er tilgjengelig for VIP-medlemmer fra 23. august, men blir tilgjengelig for alle 1. august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå