Scarvo Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Banner Joking for å prate engelsk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Banner Gomp for å ikke bruker emoji. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Banner DarkSeeds for å bekrefte at jeg bruker emojis en del, bare ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Banner Supergomp fordi jeg er enig, jeg bruker en del emojis, men ikke fullt så mye her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 LMV, jeg banner deg for å si god natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Banner DarkSeeds for å ønske deg god morgen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Banner gompen for god ettermiddag, eller er det teknisk sett kveld etter kl 18? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Banner Macverk for å informere om at jeg regner ettermiddag som fra 13 til 18. Endret 8. juli 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Banner Supergomp for ja, nå er det i hvertfall natt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 LMV, jeg banner deg for å si godt å se deg igjen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Banner DarkSeeds for å savne Macverk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Banner Gomp for at han bruker tre bokstaver fra mitt obrinnelige navn, Frode. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Banner Frode, nei vent DarkSeeds for å gjøre meg forvirret med forskjellige navn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Banner Mr supergomp for you say hannah montana, i say AC\DCyou say owl city, i say Deep Purpleyou say jonas brothers, i say The Rolling Stonesyou say justin bieber, i say The Beatlesyou say taylor swift, i say guns & roses.Tindrum - I was made for rock n roll Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Banner Joking for at han ikke følger reglene ved å banne meg for noe, men kun limer inn en sangtekst. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 (endret) Banner Mr supergomp nei er ikke sang txt. Men det her er sang txt. You show us everything you've got You keep on dancin' and the room gets hotYou drive us wild, we'll drive you crazyYou say you wanna go for a spinThe party's just begun, we'll let you inYou drive us wild, we'll drive you crazyYou keep on shoutin', you keep on shoutin' I wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every day You keep on saying you'll be mine for a whileYou're lookin' fancy and I like your styleYou drive us wild, we'll drive you crazyYou show us everything you've gotBaby, baby that's quite a lotAnd you drive us wild, we'll drive you crazyYou keep on shoutin', you keep on shoutin' I wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every dayI wanna rock and roll all night and party every day Endret 15. juli 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Banner Joking for å være KISS-fan. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Banner MR SUPERGOMP for si You Wanted the Best, You Got the Best are The Starchild...The Demon Dr. Love God of Thunder...The Catman....Space-Ace Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Banner Joking for å be deg være mer kreativ i årsakene til at du banner folk. Ikke bare lim inn tekster. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Banner Gomp for å si at Bjork Gudmundsdottir blir 53 år i år den 21. november. Hun er en utrolig faninerende artist. Og har to barn en gutt og ei jente, Sindri Eldon Thorsson og Isadora Bjarkardottir Barney. Bjork: Lyrics: I can sense itSomething importantIs about to happenIt's coming up It takes courage to enjoy itThe hardcore and the gentleBig time sensuality We just metAnd I know i'm a bit too intimateBut something huge is coming upAnd we're both included It takes courage to enjoy itThe hardcore and the gentleBig time sensuality I don't know my future after this weekendAnd I don't want to It takes courage to enjoy itThe hardcore and the gentleBig time sensuality Sensuality Sindri: Klarer ikke å finne lyrics fra denne sangen. Bjork og Isadora: Endret 17. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå