Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Joking for å bekrefte at jeg har lekt masse med lego... når jeg var liten gutt. Har til og med vært i Legoland.

Banner Mr Supergomp forvelkommen.gif

Brikkelauget

for norske LEGO-entusiaster

Jeg er en av de.

http://www.brikkelauget.no/diskusjon/

Se på den siden de bygger mokk

Lenke til kommentar

Banner han over jeg skriver feil da, mente mock det er selv bygg exe jeg bygger model av ps4 eller xbox one som jeg har bygget                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Lenke til kommentar

Banner han over jeg skriver feil da, mente mock det er selv bygg exe jeg bygger model av ps4 eller xbox one som jeg har bygget                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif.

Lenke til kommentar

Det var til MR DARK Banner han over for å si her kan du kjøpe lego deler å tecnic lego deler på https://www.brickowl.com/,kjøpteen del deler der for 300.kr det var 300 tecnic deler deler trengte noen  Gear Shifter Ring 3m (18947) Dark Stone Gray

Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif.

Banner deg for nå er du frekk i kjeften din.

Lenke til kommentar

Venter enda på svaret om hvorfor du mener jeg er frekk?

Banner han over du glemte det da er du lik meg der, Det svaret her du.....Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif.

Jo har greie på lego men ikke alt da er så mye da 
Lenke til kommentar

Banner han over du glemte det da er du lik meg der, Det svaret her du.....Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif.

Jo har greie på lego men ikke alt da er så mye da 

Jeg snakket om meg. MEG. Supergomp. JEG har ikke peiling på lego. Du har det. Derfor forsto jeg ikke at du skrev feil. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...