MR SPEED Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Gomp, jeg banner deg for nå er commodore 64 mini kommet ut. Og den skal jeg ha. :love: Banner han over MR DARK nei nei nei mener mr robot er et commodore 64 spill, samme her hvis spillene slinky ghostbusters 64 er med da. + summer games vwnter games California Games og 1942 å Boulder Dash Endret 23. juni 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Banner Joking for å sitere bilder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Banner kloss major for han liker lego Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Banner Jokin for at han skal legge seg snart. Og drømmer om mengder av Lego. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Banner DarkSeeds for å påvirke Jokings drømmer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Banner DarkSeeds for å påvirke Jokings drømmer. Banner Mr lego super gomp for han må teste lego Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Banner Mr lego super gomp for han må teste lego Banner Joking for å bekrefte at jeg har lekt masse med lego... når jeg var liten gutt. Har til og med vært i Legoland. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Banner Joking for å bekrefte at jeg har lekt masse med lego... når jeg var liten gutt. Har til og med vært i Legoland. Banner Mr Supergomp for Brikkelauget for norske LEGO-entusiaster Jeg er en av de. http://www.brikkelauget.no/diskusjon/ Se på den siden de bygger mokk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Banner Joking for å spørre hva han mener med "mokk"? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Banner han over jeg skriver feil da, mente mock det er selv bygg exe jeg bygger model av ps4 eller xbox one som jeg har bygget Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Banner han over jeg skriver feil da, mente mock det er selv bygg exe jeg bygger model av ps4 eller xbox one som jeg har bygget Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Jeg banner Gomp for at han glemmte å banne Jokin. Endret 27. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Banner Seeds for å minne Gompen om at han glemte å banne Joking. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg banner deg LMV for å søt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Det var til MR DARK Banner han over for å si her kan du kjøpe lego deler å tecnic lego deler på https://www.brickowl.com/,kjøpteen del deler der for 300.kr det var 300 tecnic deler deler trengte noen Gear Shifter Ring 3m (18947) Dark Stone Gray Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif. Banner deg for nå er du frekk i kjeften din. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Nå tar jeg en liten pause med banningen Hvordan i alle dager er jeg frekk nå da? Endret 27. juni 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Nå tar jeg en liten pause med banningen Hvordan i alle dager er jeg frekk nå da? Banner han over for si nei. Bilde til bare deg ha ha Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Banner han over for si nei. Bilde til bare deg ha ha Venter enda på svaret om hvorfor du mener jeg er frekk? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Venter enda på svaret om hvorfor du mener jeg er frekk? Banner han over du glemte det da er du lik meg der, Det svaret her du.....Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif. Jo har greie på lego men ikke alt da er så mye da Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Banner han over du glemte det da er du lik meg der, Det svaret her du.....Ok. Jeg har som du vet ikke peiling på lego. Derfor så jeg ikke at det var en skriveleif. Jo har greie på lego men ikke alt da er så mye da Jeg snakket om meg. MEG. Supergomp. JEG har ikke peiling på lego. Du har det. Derfor forsto jeg ikke at du skrev feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå