TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Banner Mr Gomp, det kommer også ann på hvilken enhet han bruker, ikke altids det går ann via smart telefoner. Syns det er veldig rart. Vanlig pc, da skal det gå ann å endre/lage blå link. Slik må du gjøre det: For å lage et ord som et link, da må man markere det orde man skal ha som en link. Å trykk på den til venstre innen for røde markeringen på miniatyrbildet jeg har markert. Da må du limer inn URL adressen, og trykker ok. Hvis du skal bryte en linke, da markerer du linken du skal bryte, da skal den til høyre komme til synet. Håper dette var til hjelp LMV. Endret 27. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Banner DarkSeeds for å være teknisk begavet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Banner Supergomp for takk Joking og Seeds for hjelpen, får prøve det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Banner Macverk for å ønske deg lykke til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Banner Gomp for å si jeg er ikke så teknisk av meg. Men uansett, takk for du syns jeg er det. :blush: Endret 27. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 TheDarkSeeds, jeg banner deg (meg) for å si videre til LMV, bare hyggelig. :) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Banner MR DARK for han bannet seg selv Yeah Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Banner Joking for å banne DarkSeeds for å banne seg selv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Banner Super Gomp for jeg har lyst til.…. stikk ord https://www.youtube.com/watch?v=a95S7uL_1qo Oh we're not gonna take itNo, we ain't gonna take itOh we're not gonna take it anymoreWe've got the right to choose itThere ain't no way we'll lost itThis is our life, this is our songWe'll fight the powers that be justDon't pick our destiny 'causeYou don't know us, you don't belongOh we're not gonna take itNo, we ain't gonna take itOh we're not gonna take it anymoreOh you're so condescendingYour gall is never endingWe don't want nothin', not a thing from youYour life is trite and jadedBoring and confiscatedIf that's your best, your best won't doOh OhWe're right (yeah)We're free (yeah)We'll fight (yeah)You'll see (yeah)Oh we're not gonna take itNo, we ain't gonna take itOh we're not gonna take it anymoreOh we're not gonna take itNo, we…No wayOh OhWe're right (yeah)We're free (yeah)We'll fight (yeah)You'll see (yeah)Oh we're not gonna take itNo, we ain't gonna take itOh we're not gonna take it anymoreOh we're not gonna take itNo, we ain't gonna take itOh we're not gonna take it anymoreJust you try and make usWe're not gonna take itCome on!No, we ain't gonna take itYou're all worthless and weakWe're not gonna take it anymoreNow drop and give me twentyWe're not gonna take itOh pledge pinNo, we ain't gonna take Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Banner Joking for å sitere en hel tekst fra Kiss (antar jeg). Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Banner Joking for å sitere en hel tekst fra Kiss (antar jeg). Banner Lord MacVerk nei ikke er det kiss men Twister Sister med dee fucking snider i wanna rock 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Banner Lord macverk for si good natt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Banner Joking for ja, stakk innom her for det samme. Jeg BANNER deg fordi GOD NATT !!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Banner LMV for at jeg bare stakk innom bare for å si god kveld. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Banner LMV for at jeg bare stakk innom bare for å si god kveld. Banner MR DARK "You Can't Stop Rock N Roll" Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Banner Joking for å være musikkelsker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Banner Gomp for at han er nå i drømmeland. Og at han glemte å si god natt til oss. :tease: 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Banner DarkSeeds for å beklage for at jeg glemte å si god natt. Litt høflig skal man jo være. God natt! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Gomp jeg banner deg for at jeg skal legge meg også nå. Natta, og drøm søtt. :sleep: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå