TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Banner Gompemann for jeg fant robotics disposal ground +Sentry bots + 3 fusion cores i fallout 4 vr ps kjøpe deg Fallout 4 til ps4 eller one eller pc å se i Fallout 4-tråden om du liker spillet ps trykk Banner Joking for å igjen snakke et språk jeg ikke forstår https://i.ytimg.com/vi/dB-gAMc5CV0/maxresdefault.jpg ... Banner Joking nok en gang fordi du begynner å gå meg på nervene (er ikke seriøst sur altså, bare for å ha det avklart) Banner Gompe for å si nå nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Banner Gompemann for jeg fant robotics disposal ground +Sentry bots + 3 fusion cores i fallout 4 vr ps kjøpe deg Fallout 4 til ps4 eller one eller pc å se i Fallout 4-tråden om du liker spillet ps trykk Banner Joking for å igjen snakke et språk jeg ikke forstår https://i.ytimg.com/vi/dB-gAMc5CV0/maxresdefault.jpg ... Banner Joking nok en gang fordi du begynner å gå meg på nervene (er ikke seriøst sur altså, bare for å ha det avklart) hæææ prøver hjelpe deg så blir du sur ja ja Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Banner Gompemann for jeg fant robotics disposal ground +Sentry bots + 3 fusion cores i fallout 4 vr ps kjøpe deg Fallout 4 til ps4 eller one eller pc å se i Fallout 4-tråden om du liker spillet ps trykk Banner Joking for å igjen snakke et språk jeg ikke forstår https://i.ytimg.com/vi/dB-gAMc5CV0/maxresdefault.jpg ... Banner Joking nok en gang fordi du begynner å gå meg på nervene (er ikke seriøst sur altså, bare for å ha det avklart) hæææ prøver hjelpe deg så blir du sur ja ja Jeg forklarte jo at jeg ikke er sur. Var jo bare en spøk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Banner Gompe for at den type "spøk" kan mistålkes. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Banner Gompemann for jeg fant robotics disposal ground +Sentry bots + 3 fusion cores i fallout 4 vr ps kjøpe deg Fallout 4 til ps4 eller one eller pc å se i Fallout 4-tråden om du liker spillet ps trykk Banner Joking for å igjen snakke et språk jeg ikke forstår https://i.ytimg.com/vi/dB-gAMc5CV0/maxresdefault.jpg ... Banner Joking nok en gang fordi du begynner å gå meg på nervene (er ikke seriøst sur altså, bare for å ha det avklart) hæææ prøver hjelpe deg så blir du sur ja ja Jeg forklarte jo at jeg ikke er sur. Var jo bare en spøk. Du kan ikke spøke med den der det betyr sint plz kan du ikke ikke bruke de 2 smillis her er vi enig Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Banner Joking for å si ok, og at jeg skal være stille fra nå av. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Banner Gompemann for du må tulle men la meg se hvis jeg ser den smillisen der trur jeg du er sint. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Banner Gompemann for du må tulle men la meg se hvis jeg ser den smillisen der trur jeg du er sint. Banner Jokin for å si meg enig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Banner TheDarkSeeds - SCM grunn av jeg har et bilde av Gompemann Sentry Gompemann bots Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Banner Joking for å bruke spoiler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Banner Major Kloss for Fallout 4 vr er mye bedre en vanlig Fallout 4 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Banner Joking for jeg har ikke prøvd verken Fallout 4 eller VR. Lenke til kommentar
KatrinaM Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Banner major fordi fallout 4 er gøy! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Banner KatrinaM for at han har en nyskjerrig kamel/lama. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Banner TheDarkSeeds - SCM for nå er han ertekråke igjen da mott KatrinaM. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Banner Jokin for, gå å se hoppren du. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Banner TheDarkSeeds - SCM for han er en utdannet klovn nå igjen Lenke til kommentar
KatrinaM Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Banner jokingtrua for å fortelle Darkseed at jeg er en hun og ikke en han Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Banner KatrinaM for ho liker Fallout 4 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Banner jokingtrua for å fortelle Darkseed at jeg er en hun og ikke en han HÆ!! Hvorfor har du da valgt mann i profilen din? Men uansett, det er greit. Banner KatrinaM for ho liker Fallout 4 Banner Jokin fo å si at han har glemt å se hopprenn i går. Endret 20. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå