TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Banner CM for at det er svært slitsomt å snakke med en som har godt i millitæret. Dem er altids så komanderende og kald. Det er noe jeg har opplevd ofte med sånne folk. Det finnes sikkert noen få tall av dem som er varm og forstår seg på andre, dem har jeg enda ikke møtt. :hm: Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Banner Seeds for jeg hadde ikke lyst til å dra i militæret, slapp det også av helsemessige årsaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Banner Major Klotz for å ikke nevne at frøene var mørke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Banner EUH for at det stemmer det. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Banner DeiMørkeFrøane for å være enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Banner Majones fordi «frø» er intetkjønn og skal ha a-ending i bestemt flertall. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Banner EilivUH fordi dere snakker om frø. Jeg har ikke mye peiling på frø. Kjøper noen solsikkefrø og mater til fuglene på vinteren tho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Banner Karamell-Monsteret fordi på nynorsk har de ordet 'do' som betyr det samme som ordet 'though' og kommer fra gammelnorsk 'þó' der det ble uttalt likt som 'though' gjør på engelsk, og det synes jeg er spennende fordi det knytter sammen norsk og engelsk og lager et fellesskap. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Banner EUH for at det var mye informasjon. :tease: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Banner TDS fordi jeg har vært og kjørt og kjøpt ting i hele dag, kjøpt meg stormkjøkken og nye sko og henta en seng :b + biltema slukte litt penger Xp Lenke til kommentar
Utah Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Banner CM fordi jeg også må skaffe meg stormkjøkken. Tenker å ta en tur på Trolltunga imorgen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Banner Utah pga jeg vil miste ca halve live streamen av Level Up i dag på Twitch. Årsaken til det er at stream og karate treningen min overlapper seg. Og at Twitch'en fungerer sånn den skal. :hm: Endret 31. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Banner TDS fordi aww..... :c Jeg satt 6timer under nåla i dag :33 En sitting igjen så er jeg ferdig tenker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Banner den Chokolade-Uhyre fordi jeg skrivede neddob did navn på dansk men jeg kan der igge skrivere på den danske sprog. Endret 31. mai 2017 av Slettet-IHZgkuqNJD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Banner EilivUH fordi jeg snakker ikke dansk heller og er ikke så flink til å skrive noe annet en norsk men du er flink da :33 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Banner CM fordi jeg lurer på hva han har tattovert ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Banner Utah at jeg har tattovering, egen designet tattovering. :wee: Endret 1. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Banner TDS fordi nice har en eksen min tegna og et smilefjes lagde jeg selv :b Btw dette er den nyeste som jeg holder på med nå Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Banner CM fordi den var awesome! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Banner Utah, hvem er du? Siden du har nytt profil bilde. :tease: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå