Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Banner bk for å hva? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Banner winza fordi må stå opp tidelig i morra, kjøre søstra mi en plass, hente ho igjen. Bruke morra mi sin bil, fordi holder på å fikse min. Får besøk av dama senere den dagen så ja får sikkert ikkke tid til å fikse bilen. Skal egentlig ordne litt med huset og regninger og PC greier osv å.... hmm dagen i morra er bare alt for kort :c Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Banner sjokolademonsteret fordi jeg fjernstyrer nå to pc'er, og slipper å tenke på ekstern ip adresse som endrer seg Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Banner the crusher for eksamen i morra! Er dritnervøs CM: Hva kom du opp i? Hva måtte du gjøre osv? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Banner haya for jeg går på vg2. Kom opp i engelsk skriftlig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 banner bk for jeg har eksamen imorgen jeg også Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 banner laksen fordi tekte legge meg før kl 11 i kbveld :b Banner the crusher for eksamen i morra! Er dritnervøs CM: Hva kom du opp i? Hva måtte du gjøre osv? Kom opp i el-energi. Måtte snakke masse om hvordan sikringsskap var bygd opp og hva som var inni. Hva de forskjellige netta het TT TN og IT og forskjellen på de. Litt om PLS og kontaktorstyring og så om alarmanlegg og PIR detektorere og skallsikringer osv. Gikk egentlig ganske greit. Automationene fucka jeg opp da så gikk fra 4 til 3 i karakter. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 banner sjokolademonsteret for hadde vg3 eksamen. Elektrikerfaget Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Banner crush for engelsk eksamen gikk greit, tema var menneskesmugling så det var jo helt topp Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Banner bananen for CM: Jeg kom opp i det jeg absolutt ikke ville opp i: TYVERIALARM. Jeg skal koble opp i morra, men jeg er så fucked, siden jeg ikke kan noen ting om det... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Banner haya for å fortsatt gå på skolen. Jeg savner ikke det det lite grann Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Banner winza for haya, jeg husker faktisk noe om det Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Banner the crusher, vil du være min reddende engel? Hvis jeg har noen spørsmål i løpet av dagen, har du mulighet til å hjelpe meg? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Banner haya for han kommer til å slite med dårlig responstid Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Banner bananen for jeg fikk det faktisk til! Fikk kobla opp alt, og det funka til og med! Over alle forventninger Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Banner haya for jeg svarer treigt med mindre en ringer meg og jeg har tid når jeg er på jobb Får etterbetalt mye cash nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Banner chrusher fordi hjemmedag i dag....@Haya: Tyverialarm er jo noe av det letteste da. Ihvertfall det jeg likte best Hata alt med data og satelitt osv. Radio og det der..... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Radio kan jo jeg greit mye om, og jeg har bare gått allmenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå