The Crusher Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Banner cm for nei, rydde rommet før dama kommer til helga Og jeg har ikke rydda på over ett år! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 banner crusher fordi haha lykke til :b Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Banner cm for jeg rydder og rydder, og blir jo aldri ryddig! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Banner cm for jeg rydder og rydder, og blir jo aldri ryddig! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Banner bk for samme her xD fikk gjort en del igår da men Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner crusher fordi jeg ryddeer aldri. Eller sånn nesten aldri. Dama får like rotet mitt eller holde seg unna Xp Man kan gå fra døra til senga da så det er jo positivt :b Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner cm for jeg må se å ommøblere ganske bra, og ta en skikkelig vask og ryddings. Må gjøre rommet litt mer barnevennlig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner laksen fordi haha sannt :bSist jeg rydda litt for noen uker siden fant jeg noen brosjyrer fra 2002 haha :b Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner cm for jeg sliter ned å finne et system på hvordan rommet skal være, blir "trangt" samme hva. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner laksen fordi må vel kvitte deg med noe? (Ikke kaste, men sette til side. Så bareha det du trenger.må vel prioriteres litt) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner cm for spenningsfall i huset akkurat nuh Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner cm for nja det er ikke så mye å legge til side, bare få et system på ting og ommøblere litt for å frigjøre plass til lek og seng. Pulten med pc på skal være der, tven skal fortsatt være der, samme med senga mi og hyllene. Er ikke så mye jeg trenger å kaste. Har for det meste nødvendige ting, men det er dårlig møblert. Det verste er at jeg har skap inni veggen (som også stikker ut) på begge sider av rommet som gjør møblering vanskelig. Hadde mange idéer, men de ødelegger. Hadde jeg eid leiligheta, hadde jeg rivd ned de skapene og skaffet noen ordentlige skap. Hadde blitt mye bedre plass Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner Rammstein for dårlig planlagte løsninger i hus er irriterende. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner MK for der er det. Leiligheta er i tillegg veldig gammel og utdatert, samme gjelder sikringa. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner laksen fordi jaja, du har et tak over hodet osv, så ordner det seg nok etterhvert. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Banner laksen fordi hadde en god sommerpils i sola istad Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Banner kremen fordi kino etterpå, konsert i morra og fest på søndag. Det er chill det c: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Banner cm for det høres digg ut. For meg er det å slappe av i dag, besøk av bestemor i morgen og konfirmasjon på søndag, så en ny hviledag. Helt utslitt for tiden, så trenger litt hvile. Hadde det ikke vært broren min som skulle konfirmeres, hadde jeg valgt å bli hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå