Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner kremen fordi nja... ser ikke masse sol her, men er blå himmel da 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner someone fordi jeg har nå rundt 15l øl hjemme. Hmm vurderer om å ha en fest neste helg. Kjøpe inn litt mere og invitere 2-3 venner :b 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner cm for høres nice ut Trenger noe drikke snart. Glemte å kjøpe 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner Kremen for venter 4 venner etterpå, har kjøpt inn litt av hvert i Sverige Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner someone fordi nice c: Kos deg Håper få kjøpt en flaske Jack til uka så er alt klart :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner CM for skal jeg Hvor mye tar de for en flaske Jack nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner someone for bare å sjekke vinmonopolet. Rimelig dyrt i Norge men... Irriterer meg at jeg glemte å kjøpe med øl, skulle kose meg med et par i kveld 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner Kremen for spør naboen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner someone for rundt 400 literen . Men er jo verdt det 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner CM for jada, er jo egentlig det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner someone for, men utlandet da må det jo alltid kjøpes noe, så heller lagre det hjemme om man ikke vil drikke det med en gang. Sparer så sykt mye på det. Så hver utenlandstur jeg tar har jeg minst med kvota tilbake og bare stabler i kjelleren så jeg alltid har noe digg der :b 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner cm for det skal jeg gjøre når jeg er i Tsjekkia 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner kremen for ja Eneste er at det frister så å ta med for mye, men er egentlig ikke verdt det om man blir stoppa, men ja idk så vanskelig liksom :b 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner Chocolate-Monster fordi jeg kjeder meg. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner cm for sant det, men i lengden kan det lønne seg. Men når du reiser alene, og er 18 år psv, er det stor sjanse for at du kan bli tatt i tilfeldig sjekk. Er du med familien din og mange barn, er det liten sjanse for sjekk. Når det gjelder kroppssjek blir jeg alltid stoppa da 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner kremen for jeg blir alltid stoppa om det er kontroll. Er pga utsendet og stilen, men ja er vandt til det.Jeg går i enden av gangen mot kontrollen og ser bare de smiler og peker på et rom, jeg smiler selv og vet akuratt prosedyren nå :b Og de spørr alltid hvorfor jeg smiler og om jeg kjenner folk med forskjellige typer stoff osv Xp 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Banner CM for ble stoppet på vei hjem fra Spania i fjor.. De trodde jeg var utenlandsk fordi jeg hadde blitt brun... Jævla rasister.. Hadde ikke noe å skjule da, men et helvetes styr! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Banner someone fordi hahaha da vet du hvordan jeg har det hver ferie. :bPakker liksom koffertene og så må jeg pakke alt ut igjen på tollvesenet eller der de kontrolerer da...... stress... 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Banner cm for slappe av i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå