Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for ja, c: Hadde et problem der folk trodde jeg hadde mere penger enn jeg hadde. Uten at jeg skrøyt, men brukte mye så folk trodde jeg hadde masse lolMen aldri lurt skryte med bruttolønn ihvertfall, siden det er jo penger man ikke engang har 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner cm for det er sant Null motivasjon til å gjøre noe som helst i dag.. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner kremen for samme her.... gamer litt men merker det er kjedelig siden jeg ikke har lyst, så skrudde av igjen.. :b 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Banner cm for den kjenner jeg meg igjen i mange ganger Merkelig at noen kan assossiere pupper med stein... Endret 3. februar 2015 av BananKrem 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner kremen for haha Xp Kanskje nipplene ellerno? Idk 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner cm for mulig det De blir jo sykt harde når man kiler rundt dem, så blir de nesten helt borte når man holder over og varmer dem med hånda 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for tenkte på formen... Kulestein Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for det er det minst attraktive jeg noen gang har hørt noen kalle en pupp 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for nei, jeg snakker ikke om tidligere erfaringer altså Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for haha tror ikke er lurt å si hvordan størrelse har steina dine eller noe sånnt nei Høres jo ut som en fornermelse med at hun er rene mannen lol 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner CM for de skal være myke, bløte og store Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner cm for hahahahahaha så sant haha 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Banner Kremen for noe sånt Endret 3. februar 2015 av Someone Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone fordi det seer ut som smultringer eller silikon offere, men ja :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner CM for lagd i paint, da vettu Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for altfor mye silikon i visningen din 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner kremen for jup, men idk om det er lett å tegne ekte pupper i paint da... de blir vel sånn som det uansett? Med mindre man bruker en del tid da :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner CM for det er vel ikke lov å poste annet her, så Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone fordi joda, bare ikke som profilbilde Er jo masse bilder av det her på forumet c: Men sånn helt intime bilder burde legges i spoiler. (Som folk som legger ut biler av kuken og setter til noen sp osv) Mange inlegg i helsetråden og humor har en egen rumpetråd tror jeg? :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Banner CM for tester: Hvordan i helvete får jeg spoiler?! Endret 3. februar 2015 av Someone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå