KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for jeg så det Hva mener du med en stund? 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for fortsatt samme jobb, men er student -.- Tømmer dasser i kommunen... -.- Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for trives du da? 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for folka er greie, men det å tømme dasser for dritt hver dag, blir jævlig kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for har du vurdert å bytte jobb? Septikktank-tømmer er ikke akkurat drømmen. 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for derfor jeg utdanner meg...... Er bare midlertidig for å tjene penger.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for skjønte det, men er jo andre muligheter også 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for nei, ikke med så godt betalt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for hvor mye tjener du? Ja, må vel være godt betalt for en slik drittjobb..Vet hvor ille det er Vært med på å tømme en utedass og en septikktank før... Du er god da, siden du greier å jobbe med slikt 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for å? Hva er lønna de da? 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Banner CM for ca 25 f. skatt, men jobber bare 70 % EDIT: i måneden Endret 3. februar 2015 av Someone Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da er det jo grei lønn ved siden av studier da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner kremen for someone Hva er timelønna? :b Og mente du 25k brutto eller netto? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner cm for han skrev "25k f. skatt" Mao, bruttolønn 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner Kremen for ja Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner someone for uff begynner å bli kaldt i rommet nå 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner kremen for det er jo netto som er interesang. Brutton får man jo ikke til fri bruk :b 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner cm for jeg tenkte det samme Men høres bedre ut når folk spør om lønna, og man bare svarer emd å si brutton Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Banner kremen for haha sannt, men om man sier tjener 20k, høres det bra ut men går 3k til skatt så tror andre man har mere penger enn det man har. Jeg liker heller å si jeg har lite penger og så heller spare opp og ta supprise kjøp :b+ om man ikke skryte av pengene sine så har man mye ferre muligheter å bli snylta eller folk vil låne osv... Endret 3. februar 2015 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Banner cm for det er nettop det. Skryter aldri på meg penger heller. Husker jeg gjorde det en del for noen år siden, og da fikk jeg svi for og si det spnn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå