PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner Kremen fordi jeg trenger en gang til å varme opp, å da blir det som regel feil Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone for det blir visst to, det blir ikke slutt på forholdet 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner Kremen for det vet nok jeg bedre enn deg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone for du skal få lov til å tro det 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner Kremen for jeg tror ikke, JEG HAR RETT!!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone for du får lov til å tro det 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner Kremen for jeg tror ikke, JEG HAR RETT!!! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Banner someone fordi da runda jeg Ghost på veteran å da :b Følte den var lettere og kortere enn de forrige COD....Og btw krem, Someone er bare missunlig på forholdet ditt Endret 2. februar 2015 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Og btw krem, Someone er bare missunlig på forholdet ditt Banner CM for fuck deg, har mitt eget Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone for ah, hvorfor ønsker du å få slutt på andres da? lol Eller liker du ikke ditt forhold..?Forhold med hva btw? :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner CM for fuck deg igjen.. Jeg ønsker ikke å gjøre slutt på det, jeg bare spår... Med hva?! Nei, hva faen tror du? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone for å være en negativ spåperson. :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner CM for skal jeg spå hva du skal ha til middag til fredag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone fordi hmm okey, men det vet jeg jo ike selv enda, så kan jo ikke svare om du har rett :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner CM for jeg kan spå yrket ditt for den neste uken? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone fordi spå begge deler, er litt spennt :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner CM for tror du er en eller annen montør, kanskje tavlemontør? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone fordi er lærling, men ellers riktig. Btw det har jeg nevnt, men hva med middagen i dag da? :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner CM for nei, det har du ikke nevnt! Til fredag skal du ja taco/pizza Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Banner someone fordi haha lol c:Hadde pizza i dag, men ja mulig det. Ihvertfall noe digg å drikke 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå