Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner someon fordi ja det er en fin mellomting. Resten av europa selger de jo alt på matbutikk.Men ja får bli ekstra kos i ferien da :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner CM for å skrive navnet mitt feil -.- Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner someone fordi sry.. gikk visst litt fort :b 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner CM for det er IKKE greit! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner someone for cm ja satse på neste generasjon. I danmark kjøpte jeg jo et par øl til kos på 7-eleven når vi var ute og gikk tur om natta 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner Kremen for å banne cm!!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner someone for jeg banna deg, men svarte på cm siden ejg ikke hadde noe å svare på deg. 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner BananKrem for det er ikke greit! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Banner someone for å ikke synes ting er greit :b@Krem: Og ja, sannt Norge har noe å lære fra Europa på den biten c: Endret 1. februar 2015 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 banner cm for noen er sære 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner Satan for å være uninja! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner someone for huh? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner kremen fordi jeg gamer COD igjen! :b 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner cm for wow, gøy? På bussen, og bussbilletten har økt med 20kr... 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner Kremen for ja buss blir bare dyrere....Jaja, gøy som bare det 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner cm for ja, får begynne å gå over halve oslo isteden Hvilket er det? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner kremen for haha Xp God tur Ghost :b Men gamer det kun for singleplayer. Pga et av de få jeg ikke har runda på veteran enda.Ellers er multiplayer kunn på MW2 og Black ops ettersom alle de dorligste spillerne og småbarna henger på det nyeste hele tiden. Mye gøyere spille når ingen er helt elendige og suger masse. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner cm for aha. Enig med deg. Spiller ikke online omtrent heller, bare single player på andre spill. Men mw2, der er det bare hacka lobbyer? Min bruker er i hvert fall modda slik at jrg hat mange annerledes farger over alle classene osv og designet på siden, våpnene, mange ekstra stuff osv. Bare fordi jeg kom innom en hacka lobby for noen år siden 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banna kremen for njei, ikke for meg. Men spiller nesten bare black ops så vet ikke helt lengre, var ikke det da jeg spillte ihvertfall 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Banner CM fordi jeg ikke liker sushi -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå